Hotel NH Collection Porto Batalha

KinderhotelWeer vandaag19°10°
Hotel NH Collection Porto Batalha
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor NH Collection Porto Batalha voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel NH Collection Porto Batalha in het Nederlands

Aanrader

kr
28-10-2017

Zeer centrale ligging. Op loopafstand van vele bezienswaardigheden. Goed verzorgd en uitgebreid ontbijt, mooie moderne slaapkamer met nette badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een aanrader!!

Prima

E.S.
30-8-2015

Goed ontbijt en een mooie kamer.

De ligging is vrij centraal en de service is goed.

Waar voor je geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Collection Porto Batalha in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Collection Porto Batalha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.