FamiliehotelWeer vandaag22°15°

9 reviews over Hotel Ipanema Park in het Nederlands

Hartstikke fijn!

Corrie
5-9-2015

Groot zakenhotel buiten het centrum met goeie busverbinding naar de stad. Kamer niet zo groot maar heel goeie bedden. Badkamer met heerlijke douche Mooi maar wel iets klein zwembad op het dak, waar het vaak erg druk is Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam Normale prijzen in de bar (voor een 5* hotel vonden wij het goedkoop)

Eigenlijk geen 5 sterren waard

Dirk
21-10-2012

Begrijp me niet verkeerd : alles was in orde in dit hotel. Personeel vriendelijk, alles proper en netjes in orde ... Maar we zijn gewoon de luxe en service van 5 sterren hotels gewoon in Turkije .... Absoluut niet vergelijkbaar maar voor citytrip zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2012

Slaaploze nachten

wim
10-9-2012

De eerste indruk dat dit hotel geeft, is positief. ziet er allemaal proper uit en het decor is verzorgd, vriendelijk personeel. Maar er is een zeer groot probleem, namelijk zeer lawaaierige kamers. Wij zijn er 3 keer van kamer veranderd ( 1ste , 2de en 3de verdiep) omdat er zoveel lawaai is. Dit lawaai is afkomstig van de waterleidingen, als je buurman een douche wilt nemen in het midden van de nacht, word je dus wakker. Ook de muren tussen de kamers zijn aan de dunne kant, je kan volledige gesprekken en meer horen van de naastliggende kamers. De opmerkingen van personeel was, dat het normaal is dat er lawaai is in de kamer. Maar de decibels die je hier te horen krijgt, is toch te veel van het goede. Geen aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Mooi hotel!

S.D
24-6-2012

Mooi en net hotel. Vriendelijk personeel en lekker eten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Fantastisch mooi hotel, relaxte sfeer.

Rina
1-8-2011

Fijn hotel, relaxte sfeer. Mooie grote hotelkamers met mooi uitzicht (monding Douro), grote mooie badkamer. Alles werd goed schoon gehouden. Mooi zwembad op dak, ook weer met schitterend uitzicht. Uitgebreid ontbijt en lange ontbijttijden (tot 11.00 uur). Gezellige ruimte om 's avonds te zitten, wat te gebruiken en eventueel te dineren. Zeer vriendelijk personeel. Met bus 200 kon je gemakkelijk naar het centrum van Porto of naar het strand (andere kant op). Een taxi naar het centrum was ook niet duur. Echt een hotel waar je een keer terug wil komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Goed Hotel

Jan
12-5-2011

1 nacht verbleven, ligt iets buiten centrum Porto, maar voor 5 euro brengt de taxi je hartje centrum. Ivm vroege vlucht helaas ontbijt niet kunnen testen. Kamer was tiptop, leek me gerenoveerd (in 2006 nachtje hier verbleven en toen leek eea me nog wat gedateerd). Ruime, schone badkamer. Goede service.

Gereisd Zakelijk in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel met zwembad op het dak

visje
17-8-2010

Groot hotel, iets verder van het centrum gelegen. Prijs taxi naar het centrum: € 5. Alhoewel de prijzen voor het zwembad aangegeven werden, moest er voor het zwembad niet betaald worden, ook een extra handdoek aan het zwembad was gratis. Er moest geen badmuts gekocht worden. De kamers waren groot (met 2 grote eenpersoonsbedden), proper en volledig uitgerust met aparte WC. Het zwembad biedt een prachtig zicht over Porto en ook de zonsondergang is prachtig vanop het dakterras. Soms is het zwembad echter al om 17 uur gesloten als er een gast-dj in de Zenith-lounge komt draaien. Het ontbijt was volledig in orde en ook het middagmaal (€ 9,50 voor een buffet) en het avondmaal was ruim en goed verzorgd. Het hotel heeft ook een eigen ondergrondse parking. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Aug 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel,maar te ver van stad

herbots
26-1-2010

Hotel lag te ver van stad en bovendien in een zeer rare buurt.De service en het eten waren zeer goed.We zijn 3 dagen in Porto verbleven en het was zeker de moeite waard om Porto te verkennen,maar volgende keer boeken we een hotel dat in de stad is gelegen dan moeten we niet telkens een taxi nemen.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Redelijk hotel voor een goede prijs

Susan
27-11-2009

Het hotel ligt op ca. 15 min. met de taxi van het centrum van Porto. De kamers uit de "promo" zijn voor hun prijs van ca 60 euro per nacht prima. De duurdere kamers moeten wel heel veel meer bieden moeten ze de prijs rechtvaardigen. Groot minpunt is het binnenzwembad. 5,50 betalen is twijfelachtig maar dan ook nog voor handdoeken betalen en een badmuts moeten kopen maakt een paar baantjes trekken in dit simpele zwembad erg prijzig. De lobby is sfeerloos en straalt weinig 5-sterren alure uit en de hotelbar is duur voor de entourage. Al met al een redelijk hotel maar zeker geen 5 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in november 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ipanema Park in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ipanema Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.