Hotel Internacional

7.2Goed

13 reviews over Hotel Internacional

• 9Prima hotel04-09-2017

Prima hotel

Een prima hotel voor een stedentrip naar Porto in Portugal. Mooie ruime kamer en moderne badkamer. Vriendelijke en behulpzame (receptie)medewerkers. Gunstig gelegen om vanuit het hotel de (binnen)stad te bezoeken of naar de rivier (Douro) te wandelen voor een lunch of een diner. Ontbijtzaal wat aan de krappe kant, maar ontbijt zelf is ruim gesorteerd. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Helga Boer19-01-2016

slaaptekort

Onze kamer was erg klein, net als de badkamer. Het personeel is erg vriendelijk. Trap niet in het praatje van de receptionist dat er op zondag geen restaurants open zijn, want hij wil je graag naar een bevriend restaurant sturen. Je kunt een gratis plattegrond krijgen bij de receptie. Het ontbijt is goed. Grote ergernis: het lawaai 's nachts. Auto's die door de straat racen en veel geschreeuw. Dat gaat zo'n beetje de hele nacht door. Dus: zoek je rust, ga dan niet niet naar dit hotel. Maakt het je niet zoveel uit, dan zit je hier ideaal. Alles is op loopafstand, ook het station Sao Bento voor als je met de trein komt ( zoals wij uit Lissabon).

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Virginia30-10-2010

Lekker in het centrum!

Het hotel is netjes, maar het is erg basic. Het ontbijt is ok, niet erg uitgebreid, maar goed te doen. Het fijne eraan is dat het centrum in het hartje van Porto ligt... ideaal dus!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7van Boldrik- van Boxtel28-01-2010

Prima hotel voor een niet te verwende toerist

Een goed hotel voor een paar dagen Porto. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ontbijt zeer sober maar genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 7Marion van der Werf14-11-2009

hotel in druk achteraf straatje

Aardige, behulpzame receptionisten. In het restaurant heeft het personeel dat werkt tijdens het diner oog voor elkaar en te weinig voor de gasten. Het eten was op zich goed maar je wordt verrast. Vraag je om een glas wijn, krijg je een fles. Ga je daarmee akkoord onder de voorwaarde dat als die niet leeg is (alleenreizend) dat je die de volgende avond op je tafel terugziet, blijken ze de volgende dag dat niet begrepen te hebben. Daarop kreeg ik gratis een nieuwe fles wijn. Netjes! Daar bleef natuurlijk ook wat van over. Geen probleem..... Ware het niet dat de avond daarop ik tot de ontdekking moest komen dat het restaurant gesloten was. De ochtend daarop vertrok ik weer. Tja........... Ik vertrok om half acht en dat is het tijdstip waarop normaal het ontbijt geserveerd wordt. Om zeven uur werd voor mij de ontbijtzaal geopend en dat heb ik zeer gewaardeerd. De kamers zijn netjes maar zeer gehorig en niet heel erg ruim.

Alleen gereisd in juni 2009

• 7servaes lucien25-10-2009

te mijden als je wilt slapen

voor 5 uur slapen is onmogelijk wege het straatlawaai van de uitgaande jeugd , het geroep en getier weerkaatst in de smalle straten . de tweede avond was er zelfs op 20 meter van het hotel een zogenaamde "street party" met de nodige geluidshinder tot ..... parkeergarage in de buurt kostte mij 50 euro voor 2 dagen ! schandalig ! paspoorten lagen aan een onbemande receptie !!!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7E. van Tienen22-10-2008

verouderd hotel

prima centraal gelegen, maar zwaar verouderd hotel. Ontbijt was slecht

Gereisd met familie in oktober 2008

• 6Jeffrey Rijken14-08-2008

Soms net fawlty towers

De service was heel wisselend. Er was 1 mederwerker onwijs aardig en vriendelijk maar de rest van het personeel had duidelijk geen zin om te werken.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8J. Alderson24-04-2008

het waren heel aardige mensen,in het hotelhielpen je met alles wat je vroegwij moesten om 7uur vertrekken,ze hadden speciaal voor ons ontbijt klaar gezet .wat we wel jammer vonden was dat de bar niet open was, en dat je bij het eten geen glas wijn maar een fles moest nemen.wij hebben van de 8dagen een dag zo,n gehad maar daar konden hun ook niets aan doen,we hebben er geen spijt van,maarachteraf hadden we beter twee steden kunnen pakken.we waren ook blij dat we vervoer geregeld hadden,want toen wij naar huis gingenregende het pijpestelen en het zou een heel eind lopen zijn geweest,het is natuurlijk wel wat duurder maar wel heel handig om voor de deur opgehaald te worden groetje,s j .alderson

Gereisd met familie in februari 2007

• 8Fam.Wijdeveld07-08-2007

Goed middenklasse hotel midden in het centrum van Porto. Veel te voet bereikbaar maar tevens goed openbaar vervoer voor de buitensteden te bereiken. Ontbijt goed. Personeel vriendelijk en heel behulpzaam met het zoeken naar leuke plekken in Porto

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Internacional info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand7 km

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte
  • Overige servicesDokter, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats