Hotel Ibis Porto Centro

HotelWeer vandaag32°18°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Porto Centro voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Porto Centro in het Nederlands

Ontbijt niet heel uitgebreid..

Bien situé

Gégé
30-10-2012

Hôtel impeccable, sauf que nous avons eu froid car il n'y avait pas de possibilité de régler le chauffage et il fallait attendre le technicien le lundi soit deux jours dans une chambre à 16 degrés, un peu juste !!!

bien situé

RL
2-9-2011

hôtel proche de la station de métro permettant 1 accès direct depuis l'aéroport et à 2 pas du centre ville (+ cafétéria dans centre commercial pour restauration rapide et pas chère)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Porto Centro in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Porto Centro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Porto Centro scoort een 7.5 uit 10 op basis van 3 reviews.