8.5FantastischScore uit 6 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.5

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Hotel Dom Henrique - Downtown

Welkom bij ons hotel in Porto! Geniet van een ontspannen verblijf met onze prachtige overdekte zwembad en de nabijheid van het strand op slechts 6 kilometer afstand. Ontspan op het terras, geniet van de livemuziek en maak gebruik van de fitnessstudio en spa voor de nodige ontspanning. Ons hotel biedt een divers scala aan faciliteiten en activiteiten voor een onvergetelijk verblijf.

Hotel Dom Henrique - Downtown

De Ligging

Ons hotel bevindt zich midden in het toeristische centrum van Porto, dicht bij het stadscentrum. Op ongeveer 150 meter afstand zijn er winkelmogelijkheden en op 50 meter afstand is er aansluiting op het openbaar vervoer. Het hotel ligt op ongeveer 6 kilometer van het strand. Voor gasten die met de auto komen, is er parkeergelegenheid in de garage of op de parkeerplaats. Vanaf de luchthaven is het ongeveer [insert distance and time to airport by different types of transportation].

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 22 suites, 10 eenpersoons- en 80 tweepersoonskamers, verdeeld over 18 verdiepingen. De kamers zijn voorzien van airconditioning, verwarming, een kluis, minibar, telefoon, tv, Wi-Fi en een badkamer met douche en bad. Rolstoelvriendelijke kamers en gezinskamers zijn beschikbaar. Gasten hebben toegang tot het overdekte zwembad, fitnessstudio, spa, terras en kunnen genieten van livemuziek. Het hotel biedt een restaurant, bar, 24/24 receptie, excursiebalie, businesscenter, oppasservice en meer.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van maaltijden in het restaurant met airconditioning en de bar. Wij bieden overnachting incl. ontbijt, halfpension en volpension aan. Gasten kunnen kiezen uit buffet of gerechten van de menukaart. Dieetgerechten, vegetarische gerechten en kindermenu's zijn beschikbaar op aanvraag. Speciale menu's zijn ook beschikbaar. All inclusive houdt in dat gasten toegang hebben tot alle maaltijden en drankjes tijdens hun verblijf.

Goed om te weten

Ons hotel accepteert creditcards zoals American Express, Visa, Diners Club en MasterCard. Inchecken en uitchecken is 24 uur per dag mogelijk. Gasten kunnen gebruikmaken van verschillende diensten zoals oppasservice, kinderopvang, autoverhuur, medische dienst, roomservice, wasservice en muntwasserette. Voor meer gedetailleerde informatie over speciale verzoeken zoals mobiliteitsbeperkingen, neem contact met ons op.

• Bars

[email protected]

179 Rua Guedes de Azevedo 179, P-4049-009

Website

Hotel Dom Henrique - Downtown

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.