Hotel Grande Rio

Hotel Grande Rio

We hebben een aantal aanbieders voor Grande Rio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grande Rio in het Nederlands

Een echte aanrader!

Marjolein
29-6-2010

Van 16-6 tot 23-6 (2010) verbleven wij in Hotel Grande Rio in Porto. Wij zijn heel enthousiast over dit hotel. Het hotel had ongeveer 20 kamers, die prima in orden waren. Het ontbijt was 's ochtends ook lekker en het personeel was ontzettend aardig. We kregen zelfs nog tips over wat we allemaal konden doen in Porto. Bovendien zit het metrostation om de hoek en in 2 haltes ben je midden in het centrum. De metro kost overigens haast niets. Een echte aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grande Rio in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grande Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grande Rio scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.