Hotel Grande Hotel Do Porto

Hotel Grande Hotel Do Porto

2 tips over Hotel Grande Hotel Do Porto

Roos, 1-7-2015
In de winkelstraten zijn voldoende eetgelegenheden. Leuke kleine winkels en ook de grote ketens.
ilonkaschouten, 18-11-2011

Hop on hop off bus, zo zie je ook wat meer dan het centrum, je maakt een route langs de rivier en zelfs langs het strand. Enig nadeel is dat je soms 3 kwartier staat te wachten (in een sai straatje) omdat je niet weet hoe laat hij komt en omdat er dus niet zoveel rondrijden.

Beklimming van de kerktoren is ook de moeite waard en een bezoekje aan de mooie boekenwinkel mag ook niet ontbreken. In Porto kun je nog voor een leuk bedrag een terasje pakken of lekker uiteten, dus vooral doen!