Hotel Da Bolsa

25 reviews over Hotel Da Bolsa in het Nederlands

Handig

Hagiwi
25-10-2018

Vriendelijk ontvangst. We waren iets te vroeg aangekomen. Onze koffers veilig gesteld. Dan Porto maar bekijken. Na terugkomst een kamer aan gewezen. Wat klein maar schoon. Ook het sanitair. Het ontbijt was ook prima. Weliswaar een kleine ruimte, maar goed te doen. Alles aanwezig.

Prima bezoek aan leuke stad

Sjoerd Dijkstra
9-5-2017

De ligging van Hotel Da Bolsa is uitstekend, helemaal in het centrum en vlak bij alle bezienswaardigheden.

Het hotel is vrij eenvoudig, maar heel netjes en de service is vriendelijk en goed.

Met het openbaar vervoer, zoals bus,metro en tram is bijna alles eenvoudig te bereiken, alleen is het werken met de elektronische oc-kaart wel veel lastiger dan in Nederland

Prima verzorgd en goede ligging hotel

van B.
6-3-2017

Goed mobiel zijn. Porto heeft veel trappen en ongelijke trottoirs

Tegenvallend hotel

Ruud
8-11-2016

Mede op basis van de vele goede beoordelingen voor dit hotel gekozen.

Centraal gelegen, makkelijk bereikbaar en een goed ontbijt, zijn zeker de pluspunten om voor dit hotel te kiezen.

Maar.... het kamertje wat wij kregen, pfff piepklein van afmeting met een twijfelaar van 130 cm, een kapotte airco, veel lawaai van de zowel van de naburige kamers als ook van de straat tot midden in de nacht. Nee, dat was een behoorlijke tegenvaller!

Toen wij om een andere kamer vroegen, kregen wij als antwoord dat dit de catagorie kamer was waar touroperator voor had gekozen en dat het hotel geheel was volgeboekt.

Prima hotel

Henk Dröge
27-6-2016

Kamers schoon, vriendelijk personeel, Ontbijt was wat chaotisch

Geweldig

André Rongen
1-5-2016

Aankomst later dan de gevraagde 18.00 uur, geen enkel probleem. We zijn hartelijk ontvangen en een complete uitleg wat we allemaal konden doen in :Porto en wat we voor eerst moesten doen.

Voor ons was belangrijk , hoe zijn de kamer en bedden, want we waren toch redelijk moe. Na deze verkenning gevraagd waar kunnen we het beste eten, weer een geweldige uitleg, niet naar de toeristen zone maar vlakbij in het centrum daar waren een paar goede restaurants en dat klopte ook nog.

De kamer schoon, niet groot en prima bedden, een fraaie badkamer met een kleine wastafel maar wel met een geweldige douche.

Ontbijt prima verzorgt.

2e keer Da Bolsa en weer fantastisch

Jeannettie Borsboom
25-4-2016

Samen met mijn moeder terug naar dit hotel. Weer geweldige service, schone kamer en midden in het historische centrum, Ribeira. De vorige keer hadden we een mooie kamer maar lag aan de voorkant en hierdoor mee last van buiten. Ik vroeg dit keer een rustige kamer en dat was geen probleem. Vanuit dit hotel loop je zo overal naar toe. Wij zijn via touroperator gegaan en de service was heel goed.

Prima plek om de stad te bezoeken

hm_3
27-2-2016

Vanuit dit hotel kan je de stad prima bezoeken. Alles in de buurt, winkelstraat, het prachtige station Sao Bento, de Douro, die geweldige brig van mijnheer Eiffel, de porthuizen, restaurantjes etc. Wij hadden een kamer aan de voorzijde, geen last gehad van het drukke verkeer (goed geïsoleerd of erg moe?). Erg prettig en vriendelijk personeel!

Goed hotel voor deze prijs

Guy
22-2-2016

Hebben dit hotel bezocht via Travelbird. Ideaal gelegen vlakbij rivier en toeristische buurt. Goed ontbijt, niet uitgebreid, maar wel vers geperst fruitsap. Nette kamers en proper sanitair. Het enige nadeel was het nachtelijk geluid van de auto's over de kasseien. Aanrader voor korte citytrip!

Goede locatie

Ilona
15-1-2016

Mooi hotel . Goede ligging. Goed ontbijt. Vriendelijke mensen. Een aanrader dus.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Bolsa in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Bolsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.