Hotel Crowne Plaza Porto

Hotel Crowne Plaza Porto

9.3Fenomenaal

Portugal, Porto, Porto

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Porto voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Crowne Plaza Porto

• 10Willeke03-06-2014

Goed hotel voor een redelijke prijs

Fijn hotel met goede service Locatie: Hotel ligt tussen centrum en strand. Goede vervoersmogelijkheden (taxi/bus). Hotel ligt aan een drukke doorgaande weg, geen enkele geluidsoverlast. Pluspunten: - goede service - prima werkende wifi - heerlijk eten, zowel ontbijt als diner - prima ligging tussen centrum en strand - taxi en bus voor de deur - alles goed schoon - geen enkel geluidsoverlast Minpunten: - slecht matras, hard en met de veren in je rug - schimmel in de badkamer - extreem laag toilet

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Globetrotter04-05-2012

Super!

zeer goed hotel met een mooie nette kamer.Vriendelijk onthaal met een glaasje porto!Gratis stadsplan gekregen aan de receptie, alsook een gratis rondleiding en degustatie bij Graham's gereserveerd. Ligging tussen de zee en het centrum. Tramhalte op 10min (halte Casa Da Musica) en bushalte voor de deur (bus 201)

Gereisd met partner in april 2012

• 9Rebecca06-09-2009

Heerlijk, echt 5 sterren waard

Ik ben hier een weekje geweest, en het is een heel mooi hotel. Bij aankomst kregen we meteen een glaasje port ingeschonken en het personeel kon veel vertellen over de stad en alle mooie plekjes waar je heen kan gaan. De ligging van het hotel is tussen de stad en de zee in. Wij hebben vooral met de metro gerezen wat ongeveer 10 minuten lopen is (ga naar casa da musica) verder is het ook de moeite waard om veel te voet te doen, want op die manier zie je het meeste. Jammer dat er geen zwembad is, we zijn ook nog naar Fluvial gegaan, dit is een zwembad maar we vonden het erg duur (15 euro voor een normaal zwembad) wel zijn er ook municipal zwembaden die wellicht goedkoper zijn.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10els treffers11-01-2006

geweldig hotel. ontbijt heerlijk; er ontbreekt werkelijk niks. personeel heel vriendelijk en behulpzaam. kamers helemaal top. wij hadden perfect uitzicht over de av. de boavista die helemaal in kerstsfeer verlicht was. prachtig. schuintegenover het hotel is een supermarkt. daar is ook de bushalte naar het centrum. aan de kant van het hotel stopt de bus naar het strand. geen minpunten. taxi's staan links van het hotel en zijn niet duur. een echte aanrader dus.

Gereisd in januari 2006

• 9hhmariavanempel30-10-2005

....een perfect hotel....goede en goed ingerichte (bad)kamer...helaas maar een nachtje kunnen slapen vanwege terugvlucht naar NL...weekend erg goedkoop, in okt 2005 € 71 voor 2 pers...inclusief zeer uitgebreid ontbijt plus goede portugese champagne

Gereisd met partner in oktober 2005

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald