Hotel Cosme

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Hotel Cosme

We hebben een aantal aanbieders voor Cosme voor je op een rij gezet:

Laatste review

Bij binnenkomst werden wij door de eigenaar met cake en natuurlijk port ontvangen. Vervolgens kregen wij veel informatie toegespeeld waar wij dankbaar gebruik van hebben gemaakt. Modern ingerichte ruime kamers en badkamer. Goed, maar eenvoudig ontbijt. Porto centrum is makkelijk te voet te bereiken. Kamer met TV en WIFI. Kamers zijn goed onderhouden en worden goed schoongemaakt. Prima verblijf geweest. Aanrader voor mensen die een citytrip willen maken.

1 review over Hotel Cosme in het Nederlands

Prima hotel voor een citytrip

Peter
27-7-2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cosme in Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cosme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.