Appartement Quinta Olivia

7 reviews over Appartement Quinta Olivia

• 2019
    10Erik en Bart02-07-2019

fantastisch voor herhaling vatbaar

Prachtig appartement vooral voor rustzoekers alles erop en eraan uitzicht een plaatje, goede service van Stephan en Marcel. Volgend jaar komen wij terug voor 3 weken heeerlijk.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Lambèrt en Eline11-06-2019

Prachtig uitzicht met veel comfort en ruimte.

Fazenda is een heel mooi, comfortabel en ruim appartement met een super uitzicht. Fantastische ligging om het "echte" Portugal te ervaren. 45 minuten van prachtige stranden en een uur van het vliegveld. In de omgeving is genoeg cultuur te snuiven en prettig dat er in het appartement een mapje klaarligt met tips voor de omgeving. Ook voor wandelaars is het een prachtig gebied en liggen er routes klaar. We zijn 2 weken geweest en hebben zowel erg warm als echt koud weer gehad. Voor elk weertype is het genieten hier, zwembad en houtkachel zijn klaar voor gebruik en je hebt keuze uit 3 terrasjes bij je appartement voor de keuze zon of schaduw. Het contact met de eigenaars verliep prettig en makkelijk. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9Gerard en Ellen25-08-2016

Geweldige vakantie, prachtig appartement

Het uitzicht was adembenemend. Sfeervol appartement. Het zwembad was altijd voor je alleen.De buitenkant was netjes verzorgd. De broodjes iedere ochtend waren heerlijk. De omgeving was erg prachtig wel heel steil om naar je bestemming te komen met de auto , maar daar wen je aan na een paar dagen. Enige minpuntje waren de stoeltjes buiten,je kon niet even lekker achterover genieten .

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Jeanette & Marcel Muller21-06-2016

Mooi appartement en schitterend uitzicht

We hebben 2 weken in juni doorgebracht in appartement Vista dit is ' n schitterend appartement en met zorg aangekleed. De weg er naar toe was even wat minder maar als je er 2 weken zit wen je hier ook aan. Heerlijk gehad en wat leuke tochtjes in de buurt gemaakt en daar lekker tot rust gekomen. Marcel & Stephan waren geweldige gastheren, Wij en andere gasten vonden het wel jammer dat ze dit jaar geen pizza' s meer bakken en BBQ organiseren. Maar voor de rest was alles perfect!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Gert - Jan27-05-2016

Super huisje met geweldig uitzicht!

Samen met mijn vrouw had ik 4 overnachtingen in appartement Vista. Het uitzicht in dit appartement was geweldig! Je kijkt uit het raam van het appartement in een dal die 's avonds met allerlei lichtjes te zien is. Het is een compleet en erg mooi ingericht appartement (met vaatwasser!). Daarnaast komt kwam de bakker iedere dag ( behalve de zondag) verse bolletjes brengen. Door buiten een plastic tasje op te hangen met 1 euro erin krijg je 's ochtends vroeg 9 verse bolletjes voor jou ontbijt! Als we weer naar Portugal gaan boeken we dit appartement absoluut weer!

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Elsa Voorsluijs01-09-2014

Wat wil je nog meer?

Close to perfect! Een werkelijk schitterende ligging, met uitzicht over de vallei en de 'reuring' in de directe nabijheid. Marcel en Stefan zijn ontzettend gastvrij en hartelijk, alles is tip top voor elkaar. Van de inrichting van het appartement, tot de faciliteiten, alles is met aandacht en met smaak gedaan. In alle gemakken is voorzien. We komen een keer terug en blijven dan beslist langer, want 4 nachten was veel te kort. Al was het maar vanwege de pizza avond!!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Linda en Olaf05-07-2014

Rust en ruimte!

Wat een verrassing, zo’n groot appartement, smaakvol ingericht en voorzien van een vaatwasser! Wij huurden appartement Vista, bestaande uit een ruime woonkamer met keuken en beneden een slaapkamer met badkamer en terras. Hier kun je van een goede nachtrust genieten op de comfortabele bedden. Vanuit elk raam in het appartement heb je een prachtig uitzicht op de Lima vallei. Leuk is de espigueiro (opslagplaats voor graan) op het terrein die nog steeds wordt gebruikt. Zwemmen en relaxen in en rond het zwembad, waar je gebruik kunt maken van heerlijke ligstoelen. Stephan en Marcel, de leuke gastheren zorgen ervoor dat je niet altijd de deur uit hoeft om iets te eten. 3x in de week kun je gebruik maken van de cateringservice. Zelfgebakken pizza's, geroosterde sardines, heerlijk. Helaas hadden wij maar 4 overnachtingen.Veel te kort voor deze mooie stek in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in januari 2014

1 tip over Appartement Quinta Olivia

• Linda en Olaf, 05-07-2014

Ga vooral het prachtige natuurpark Peneda Geres in. Guimaraes is een erg leuk stadje om te bezoeken. Ponte da Lima en Ponte da Barca zijn ook leuke plaatsjes. Een dagje strand is ook goed te doen.

0 vragen over Appartement Quinta Olivia

Appartement Quinta Olivia info