Hotel Casa de Casal de Loivos

8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Casa de Casal de Loivos voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Casa de Casal de Loivos in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Bijzondere locatie

Caroline
29-5-2011

Geweldige plek, overvriendelijk personeel, prima kamers, eten zozo. Eigenlijk alles wat door anderen al is gezegd. Maar zeker een plek om een keer een of twee nachten te verblijven.

mooie locatie,comfort minder

Hubert Verbraekel
12-9-2010

Het uitzicht vanop het terras is inderdaad subliem,je hebt er een fantastisch zicht over de dourovallei.Helaas moet het gezegd worden dat het hotelletje dringend aan renovatie toe is. De kamers zijn proper maar de badkamer en meubilair zijn aan vervanging toe.De scheindingswanden tussen de kamers zijn zeer dun wat in combinatie met krakende plankenvloer,oude deuren met sleutels tot heel wat geluidsoverlast kan leiden.Het ontbijt vonden we vrij sober.De manager Ricardo daarentegen is supervriendelijk en behulpzaam,zeker geen kwaad woord hierover.

Je moet zeker een auto hebben want het is nogal afgelegen in een klein dorpje tussen de wijngaarden.

Gastvrij hotel met een mooie ligging

Daniella
3-7-2010

Het hotel ligt in een dorpje boven Pinhao. Het hotel is niet zo makkelijk te vinden (tip: print van de site van het hotel een foto van de voorgevel uit, dan herken je het pand beter). Het is gevestigd in een oud landhuis. Het hotel is luxe en heeft een hele gastvrije gastheer. Motto in het hotel is: de gasten mogen niet werken. Je koffers worden dus voor je gedragen en de gastheer doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De kamers zijn ruim, met toegang tot het terras. Er is een (onverwarmd) zwembad op het terras. Het uitzicht van terras en zwembad is schitterend!

Je kunt in het hotel dineren. Je krijgt een 3-gangen menu, maar er wordt slechts 1 menu bereid. Geen keuze dus. Wel gezellig dat je met de andere gasten aan 1 grote tafel dineert. In Pinhao zijn ook een aantal restaurantjes.

Ontbijt is wat karig: vers brood, jus/koffie of thee en wat beleg.

2008

Subliem zicht op de Douro-vallei !

Mardes
    1-9-2008

Op de steeds smaller wordende weg naar het hotelletje vraag je je af of het ooit zal komen. In het minuscule dorpje Casal De loivos bovenaan op de heuvel staat gastheer Ricardo je op te wachten om je met raad en daad bij te staan, zelfs om je auto te parkeren. Ongeziene service die op de lange duur zelfs begint te irriteren. Het zicht op de Douro is grandioos, zelfs van aan het zwembad. De prijs die je daarvoor moet betalen is de povere maaltijd (neem genoeg vanop het bord waarmee men langs komt !) en de dure huiswijn aan de gemeenschappelijke diningtable. Maar andere restaurants zijn er niet in de buurt.
    2006

Het is absoluut een aanrader

Rene
    5-9-2006

Het is absoluut een aanrader.Het uitzicht is geweldig en ook de andere voorzieningen zoals kamer, zwembad, woonkamer etc zijn uitstekend. Het personeel is overdreven vriendelijk Enige minpuntje zou kunnen zijn dat het eten in de vorm van een menu is dat niet iedereen lekker hoeft te vinden. Wij hadden diverse mensen die of de soep niet lusten of het zeer zoete nagerecht niet waarderen. De prijs was € 22.50 p/p en met een flesje wijn en diverse koffie en wisky al met al toch een dure overnachting. Een ander restaurant kiezen is niet eenvoudig omdat in de omgeving niets is. Voor ons was dit een geweldige ervaring die we zeker niet hadden willen missen, maar realiseer je wel dat je met 2 personen algauw € 200 kwijt bent voor de overnachting en hapjes, drank en eten.
    2005

Ik heb al wat hotels gezien, maar dit was pure verwennerij: de uitzonderlijke locatie, de aandacht namens de gastheer en het personeel, de zeer lekkere maaltijden, en dat alles voor een erg aanvaardbare prijs ! Een (verborgen) juweel in de Douro-vallei...

heerlijk

om de sfeer , het onthaal, het goed voelen, een gastheer-gentlemen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa de Casal de Loivos in Pinhao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa de Casal de Loivos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa de Casal de Loivos scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.