Vakantiehuis Serrado de Bouças

VakantiehuisWeer vandaag27°10°
Vakantiehuis Serrado de Bouças

4 reviews over Vakantiehuis Serrado de Bouças in het Nederlands

Een geweldige plek voor rustzoekers

Ans, 13-9-2017

Zeer goede, vriendelijke gastheren, een warme ontvangst, een ruim en heerlijk huis op prachtig landgoed. Veel privacy en veel ruimte. Op loopafstand een dorpje met alle voorzieningen die je nodig hebt. Een fantastische omgeving voor wandelaars.

Aanrader voor rustzoekers.

Superleuke vakantie!

Kristien Wauters, 10-4-2017

We hebben echt genoten van ons weekje in Porto en het verblijf op de Quinta!

Peter en Fons zijn hele aangename, vriendelijke en behulpzame mensen. Bij onze aankomst kregen we meteen een verwelkomingsdrankje en uitleg over de omgeving. In ons verblijf lag er vers fruit, broodjes, zelfgemaakte kiwi-confituur, water en heerlijke wijn klaar. Dit was heel tof na onze vliegreis. De studio was zeer proper en gerieflijk ingericht. We genoten van de rust op het grote en mooie domein, waar onze kinderen leuk konden ravotten tussen de schapen. De kinderen vonden het ook tof om in het zwembad te plonsen. Op wandelafstand is er een dorp waar je lekker kan eten en drinken. Vanaf de Quinta is het een klein uurtje rijden naar Porto en andere bezienswaardigheden.

Zeker voor herhaling vatbaar! Onze kinderen zijn fan (en willen meteen terug)!

Aangenaam, vriendelijk, fleurig en centraal

rjaberkvens, 28-10-2016

Rustig gelegen en toch centraal, nabij Porto (trein!), in een fijne en eenvoudige atmosfeer met bloemen, bergen, rivieren en een vriendelijk dorpje met voorzieningen in de buurt. De hoeve (oude wijnboerderij) is geschikt voor zeker 8 mensen (5 kamers, 3 badkamers) en sfeervol, met leuke zitjes en een houtkachel, doch eenvoudig. Geniet van de bloemen, het uitzicht, de sfeervolle inrichting. Alles is er in huis zonder dat het luxueus is. Een mooie bergachtige tuin, fijne terrassen, een veranda, buiten barbecue.

Voor elk wat wils: wij reisden met een zeer divers gezelschap (leeftijden 5, 10, 13, 43, 44, 66, 70).

NB: naast de hoeve zijn er hoger op de heuvel ook twee appartementen te huur, onder het huis van de vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren.

Huurauto aan te raden. Snelle verbindingen naar Porto (trein), Guimaraes, Amarante, Douro.

Voor mensen met kinderen: de drie slaapkamers met twee badkamers/wc's op de benedenverdieping zijn alleen buitenom (goed verlicht) vanuit hoofd verdieping te bereiken.

Zeer tevreden

Johan en Katrien, 11-8-2016

Zeer tevreden van ons verblijf in Serrado de Bouças bij Fons en Peter, twee fantastische mensen met zeer veel kennis over de streek en de bezienswaardigheden. Het verblijf lag op een heuvelrug met fantastische vergezichten. De flat was mooi ingericht met veel ruimte. Er was ook een kitchenette en eethoek aanwezig. Na een frisse duik in het zwembad zaten we meestal op ons terras te genieten van een glaasje rode wijn. Overdag hebben we Porto bezocht en de vele idyllische plaatsen in de Douro vallei. De vele restaurantjes in de buurt zijn een aanrader. Kortom, een adresje om te onthouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Serrado de Bouças in Penafiel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Serrado de Bouças zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Serrado de Bouças scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.