Pension Vista Bela

Pension
Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Vista Bela voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Vista Bela in het Nederlands

eenvoudig pension

borrego
11-1-2014

Eenvoudig pension. Grote badkamer en enorm balkon met zicht op de stuwdam. Ligging niet al te ver van het centrum.

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesGeldautomaat

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

• AdresRua do Mercado, 63, 5210-210 5210-210(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Vista Bela in Miranda do Douro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Vista Bela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.