Camping Quinta das Corujeiras

Camping Quinta das Corujeiras

9.9Fenomenaal

Portugal, Porto, Mesão Frio

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Quinta das Corujeiras?

9.9Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

5 reviews over Camping Quinta das Corujeiras

• 2017
    10Frank, Julienne, Sofie en Karlijn03-09-2017

Prachtige plek

Kleinschalige camping met veel privacy waardoor je alle rust en vrijheid hebt. Ongelofelijk mooie omgeving en leuk tips in de omgeving van Petra en Setha zoals een wandeling naar watervalletjes en de 'blue lagoon'. Elke dag weer verbaasd door het mooie uitzicht waar je geen genoeg van kan krijgen. Yurt was heerlijk. Lekker bedden met klamboe en koelkastje om te gebruiken. Elke ochtend ontbijten onder de druiven...echt vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

9lvgoor09-08-2016

Verborgen pareltje

We hadden geaarzeld of we het wel zouden doen, kamperen op een wijngaard, en deden "maar" drie nachten. Dat bleek een misvatting! De kinderen (13 en 17) hadden onmiddellijk (als in: binnen 5 minuten na aankomst) vriendjes en we zagen ze niet meer. Mijn zoon vroeg "mag ik thuis ook zo'n hangmat?". Bij het gezamenlijk eten bleken kinderen van alle leeftijden het met elkaar te kunnen vinden. De bedden onder de blote sterrenhemel sliepen geweldig lekker. Wat een plek, en wat een mooi verhaal, Petra en Setha die zomaar een halve berg kochten, met een wijngaard erop. Het leven is er sober maar goed, er wordt met liefde wijn en eten gemaakt, en wij mochten zomaar mee-genieten. Je moet wel kunnen traplopen, want de wijngaard ligt dus wel op een berghelling.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Maria26-07-2016

Mooie plek met supergastvrije eigenaars

Wij hebben 2 dagen verbleven op de terugreis naar NL op deze mooie plek.Veel te kort!De eigenaars zijn persoonlijk en erg gastvrij!In de omgeving is er genoeg te doen.Kortom echt een aanrader!Bedankt Petra en Setha,ook voor de leuke gesprekken!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Marga20-08-2015

Aanrader.

Sfeervolle camping op een prachtige plek. Gastvrije en leuke eigenaren. De Yurt was mooi, de bedden heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

0 tips over Camping Quinta das Corujeiras