Hotel Pousada Solar da Rede

Hotel Pousada Solar da Rede
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Solar da Rede voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Pousada Solar da Rede in het Nederlands

Schitterend gelegen

Tom Jansen
21-9-2010

De pousada ligt schitterend in de oude wijngaarden tegen de flanken langs de Duoro. Het uitzicht is fenomenaal. Wij verbleven niet in het hoofdgebouw, maar in een zeer ruim landhuis, waar we per jeep naar toe werden gebracht. Lopend (zonder koffers) naar de receptie, het restaurant en het mooie zwembad is gemakkelijk te doen. Een zeer goede service. De ligging heeft geen 10, omdat je een redelijk eindje moet rijden voor een plaatsje met restaurants. Het ontbijt was zeer goed, in een mooie ambiance. Het diner was goed, maar aan de prijs.

Super!

Jasmijn
7-5-2010

Wij hebben 2 nachten in deze Pousada doorgebracht op onze rondreis door Portugal. Het is een prachtige accomodatie die ik iedereen aan kan raden. De Pousade is zeer fraai gelegen aan de Douro. Het ziet er allemaal even geweldig uit en het personeel is erg vriendelijk. Wanneer je naar de Douro vallei gaat kan ik deze Pousada van harte aanbevelen!

2008

Aanrader

niki
7-8-2008

Het is iets heel speciaals in dergelijk hotel te verblijven. Het is een museum op zich, het zwembad is prachtig gelegen. De ligging van het hotel trouwens fantastisch. Wij hebben wel lekker gegeten in het hotel. Als je kunt ontbijten op het terras met een dergelijk zicht dan kan je dag niet meer stuk. Sommigen (op het internet) klaagden dat het de moeite niet is in dit hotel te verblijven als je een kamer in de tuin hebt. Gezien wij in dit hotel via een rondreispakket arriveerden hadden wij een kamer in de tuin. Wij waren ook daar meer dan tevreden over. Je hebt een zeer ruime kamer, eigenlijk in losse woning, dus geen buren, in de mooie tuin vol sinaas-, citroen-,kersen- en wat weet ik meer bomen. Wij vonden het fantastisch.

2007

Dit grote landhuis van een wijnboer is ongebouwd tot hotel. Erg indrukwekkend. We hadden de grootste kamer van het hotel in de sfeer van Louis XIV zelfs met bubbelbad! Mooi uitzicht over de Douro. Restaurant doet zich erg chique voor maar geldt niet voor het eten. Leuk voor één of twee nachten.

september 2007

Sandor
26-8-2007

september 2007. Zeer fraaie ligging met uitzicht op rivier Douro tussen wijngaarden. Kamers in hoofdgebouw en bijgebouwen. Inrichting van hoofdgebouw en kamers in Louis 14de stijl. Zeer indrukwekkend! Uitstekend zwembad met kinderbad en bar. Zeer behulpzame service en bediening. Restaurant viel tegen. Men heeft veel pretenties die de keuken niet waar kan maken zodat prijs/kwaliteit verhouding van restaurant niet goed is. In verhouding is dit een duur hotel, maar voor wie van ambiance en uitzicht houdt zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Solar da Rede in Mesão Frio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Solar da Rede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.