Hotel Aeroporto

Hotel Aeroporto

Kleine hotelsWeer vandaag23°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Aeroporto voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aeroporto in het Nederlands

Prima hotel vlak bij de luchthaven

J.
4-1-2018

Ruime kamers, prima douche. Uitermate geschikt voor een verblijf na je aankomst op de luchthaven of als je smorgens vroeg terug vliegt naar Nederland. Met de metro snel in de binnenstad van Porto.

Prima hotel voor enkele overnachting

Chris
16-12-2016

Hebben hier een nacht geslapen . Ruime kamers, geen overdreven uitgebreid maar op zich goed ontbijtbuffet. Jammer dat ze geen gratis shuttle naar het vliegveld hebben. Is te regelen tegen kleine vergoeding bij de receptie. Badkamers ruim. Je hebt weinig last van vliegveld. Wel een mooi dakterras en ruime parking.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektEngels

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aeroporto in Maia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aeroporto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.