Hotel Lamego

5 reviews over Hotel Lamego in het Nederlands

Mooi hotel

Jan
26-6-2013

Het hotel geeft aan de achterzijde uitzicht op de vallei. aan die zijde is ook een rustige vierbaansweg. Op deze weg zie je het hotel wel boven je staan, maar er is geen enkel merkteken dus je rijd er zo aan voorbij. Toen we een parallelweg inreden kwamen we er wel langs en zagen de ingang. Onze routeplanner kon het niet vinden.. Aan de vallei zijde is ook een hoge schoorsteen van de keuken (met geluid en reukjes) Verder een zeer verzorg en schoon hotel met behulpzaam personeel. Ontbijt zeer goed als je maar geen koffie neemt. Parkeren gratis, binnen en buiten.

2007

zeer rustig gelegen hotel,ruime kamers

zondag heerlijke brunch .binnenzwembad met fitness ,turks bad gratis.wel wat geluidshinder in al de kamers met zicht op de valei van de verluchting voor de keuken .

buitenzwembad : wel ligbedden maar vanaf 15 september zwembad niet meer onderhouden.zijn hier 8 dagen verbleven

2006

Enig mooi hotel met nog echt portugese keuken

perquy yves
2-11-2006

Enig mooi hotel met nog echt portugese keuken. Verzorgde kamers. Uitstekende bediening. Op wandelafstand van Lamego-stad. Op 12 km van de DOURO. Nog niet toeristisch 'vervuild'. Een aanrader

Vakanties.nl

Erg leuk hotel met binnen en buitenzwembad alleen het ligt wel op een moeilijk te vinden plek. Leuke extra is de gratis parkeergarage.

Eenvoudigweg : schitterend

Perquy
20-6-2006

Eenvoudigweg : schitterend. Zeer vriendelijke bediening. Lekker en gevarieerd eten. Veel faciliteiten. Een AANRADER !!!!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lamego in Lamego, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lamego zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.