Hotel Toural

7,9

Laatste review

Reiziger,
16-9-2017

Gastvrije medewerkers .Goede toeristische tips .Geweldig ontbijt wat uitgeserveerd werd.Als iets op was was er alweer bij gevuld .Je auto werd door de medewerkers geparkeerd . Zelfs als je de medewerkers in de stad tegen kwam maakte ze direct een praatje .Zeker een locatie om naar terug te gaan .Negatieve punten hebben we niet .Er werd ieder dag gevraagd hoe je dag was geweest echt heel persoonlijk

Kenmerken

16-9-2017

Midden in centrum

Arie
27-8-2009

Hotel midden in centrum, lastig te vinden weinig parkeergelegenheid.

Geen ontbijtbuffet maar je wordt netjes bediend vers geperst sinaasappelsap lekkere broodjes verse fruitcocktail,

Vriendelijk personeel

2007

Erg lekker ontbijt

Monique
26-7-2007

Erg lekker ontbijt. Mooie grote kamers, frans balkon. Ligt midden in het centrum.

2006

prima midden in de stad

paul
17-5-2006

prima midden in de stad.Goed ontbijt

We hebben een aantal aanbieders voor Toural voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Toural in Guimaraes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Toural zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.