Hotel Pousada De Guimaraes - Santa Marinha

Hotel Pousada De Guimaraes - Santa Marinha
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada De Guimaraes - Santa Marinha voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Pousada De Guimaraes - Santa Marinha in het Nederlands

Gewoon Geweldig !

jaakvw
24-9-2013

Logeren in een "museum", wijde kloostergangen, gewelven, eetzaal met robuuste zuilen, ruime kamers en prachtig uitzicht over Guimaraes. Alleen het bed was een krakende bedoening.

Fantastisch voormalig klooster.

MARTIN
29-7-2011

Dit voormalig klooster is GE-WEL-DIG! De ontvangst is uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. Prachtige gangen en gewelven. Het zou qua sfeer en aankleding een museum kunnen zijn.

Subliem en romantisch

René van Zweden
2-7-2010

Geweldige Historische Pousada in een oud klooster. Zeer ruim, ook de kamers, prachtig uitzicht, ontbijt super, diner prima prijs/kwaliteit (20 euro voor 3 gangenmenu).

Van harte aanbevolen.

Naar het prachtige centrum slechts 20 minuten lopen.

2008

Geweldig mooi!

Afonso Resende
13-11-2008

Gewoonweg geweldig!!

Mooie uitzicht.

Personeel is heel vriendelijk.

De kamers en rest van de Pousada is het schoon.

Eten is ook heel goed.

Sfeervol

Jaap
22-7-2008

Pousada in prachtig gelegen oud klooster hoog boven op een berg in het sfeervolle Guimaraes. De meeste kamers bevinden zich helaas wel in het later aangebouwde nieuwe gedeelte. Vraag bij boeking dus bij voorkeur om kamer in het oude gedeelte: kamers zijn overigens allen mooi en sfeervol ingericht. Aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada De Guimaraes - Santa Marinha in Guimaraes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada De Guimaraes - Santa Marinha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.