Hotel Estalagem Parque do Rio

Hotel Estalagem Parque do Rio

Kleine hotelsWeer vandaag28°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Estalagem Parque do Rio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Estalagem Parque do Rio in het Nederlands

2008

verassend leuk

miranda
23-8-2008

Niet veel van verwacht van te voren, maar dit hotel bleek erg leuk. Het is gebouwd in een soort jaren 70 design-stijl wat ons wel aansprak. Het zwembad was prima in orde in een mooie tuin, met leuke ligbedden. Ook geschikt voor kleintjes. Je loopt zo naar het strand. Binnen is de inrichting wat oubollig, maar niet storend. In de avond is er niet echt wat te beleven, maar wij vonden dat ook niet nodig, omdat we zelf ander vertier zochten. Ook de kamer was prima, niet bijzonder, maar wel prettig met een apart gedeelte met bedden voor de kinderen. Wij boekten via reisorg., en prijs/kwaliteit was hierdoor prima. Kortom een aanrader voor een aantal dagen hier aan het strand te vertoeven.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estalagem Parque do Rio in Esposende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estalagem Parque do Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.