Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

Aparthotel Clube Pinhal Da Foz
8,6

10 tips over Aparthotel Clube Pinhal Da Foz

Caroline, Nina, Boris en Ton, 4-9-2016

Viana do Costelo is een fraaie stad. Parkeer de auto (weliswaar betaald (lage kosten)) onder het centraal gelegen station en verken daar van uit de stad.

Bezoek bij een visite aan de stad Porto één van de vele port-huizen aan de rivier (bij de rondvaartboten). Bijvoorbeeld Calem en Sandeman (ja, heeft naast sherry ook port (het geheim dat je deelt met Sandeman)). :-)

De rondvaart over de Douro wat ook leuk om te doen, lekker varen en kijken en mooie foto's maken. Pas op de middagfile!!!

Caroline, Nina, Boris en Ton, 4-9-2016

Boek bij je verblijf het ontbijt bij. Heerlijk met verse broodjes, croissants en cakejes. Sinaasappelsap, koffie, thee en melk. Hartig en zoet beleg. Elke ochtend wacht er een compleet gedekte ontbijttafel op je.

Ga 's avonds lekker eten bij het restaurantje van Eveline naast huisje no. 1 in de hoek bij de tennisbaan. Záááálig.

Zijn er kids mee en zijn die snel klaar met eten dan kunnen ze in de speeltuin, aan de tafeltennis en op de tennisbaan hun energie mooi kwijt en ouder nog wat tafelen.

Caroline, Nina, Boris en Ton, 4-9-2016

Boek een van de vele verzorgde tours bij José, de eigenaar, dan zie je veel meer en hij weet er veel meer van dan een reisgids. Plus je hoeft zelf niet te rijden, dat is bijvoorbeeld in het Nationaal Park en de stad Porto een verademing. Hoe meer mensen in zijn bus des te lager de gemiddelde tourkosten.

Bij de receptie ligt ook informatie over een rondvaart!

Vraag aan de receptie geregeld om tips over activiteiten in de buurt. Meestal, als er wat te doen is, meldt de receptie dit al. Super.

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Pinhal Da Foz voor je op een rij gezet:

Helga, 13-6-2016
Ponte da Lima is een mooi stadje om te bezoeken. Trek daar zeker een dag voor uit. In Guimaraes kun je gratis parkeren op de parkeerplaats achter de kasteelruine, dit is loopafstand van het oude centrum. Het kan zijn dat hier iemand staat die je een plek aanwijst, dit is een bedelaar en geen parkeerwacht.
AMM, 17-8-2015
Op donderdag is er markt in Barcelos. Dat is sowieso een leuke plaats om te bezoeken en de markt is dus ook het bezoeken waard.
AMM, 17-8-2015
Ga ook naar het noorden, het natuurpark National da Pereda Gerès is echt heel bijzonder. Jje komt er het oude Portugese leven tegen. De typische bebouwing met graanschuren en gestapelde huisjes, loslopende paarden en koeien, heel mooie natuur en de bevolking die onverstoord zijn gang gaat.

Mieke Plak, 2-10-2013
Strand Ofir, Natuurpark Geres (Lindoso), Valenca (route langs de kust), Ponta de Barca en Ponta de Lima.
Anita Winchester, 7-7-2013
Je hebt een auto nodig. In de buurt zijn niet veel restaurantjes op loopafstand. Er is heel veel te bezichtigen met de auto en veel mooie stranden te ontdekken. Bijvoorbeeld strand Apulia, Suave Mar en bijzonder mooie duinwandelingen
mirjambeulenkamp, 9-9-2012
Huur een auto dan heb je iets meer mogelijkheden. De afstanden zijn te lopen maar met een auto zie je heel veel meer van de omgeving.
mirjambeulenkamp, 9-9-2012
huur een auto dan kan je wat meer van het binnenland zien. En de afstanden naar het dorp zelf, vooral met kleine kinderen is best ver.