Camping Quinta do Rio

Camping Quinta do Rio
8,2

84 reviews over Camping Quinta do Rio in het Nederlands

Back to Nature met voldoende comfort!

Fam. Bakhuizen van den Brink
15-10-2018

Wat een prachtige plek aan de rivier is dit! Onze kinderen noemden dit “het paradijs”, en daar is dan ook niets teveel over gezegd! Wij waren hier in het voorseizoen en waren de eerste camperende gasten in 2018. Wat een heerlijke rust hier tussen de prachtige beboste bergen aan het schitterende riviertje de Tâmega. We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door Jochem en Sandra, wat een fijne mensen! We gingen voor een paar dagen en bleven ruim 2 weken, dat moet genoeg zeggen. Het is echt een plekje voor natuurliefhebbers die houden van rust (heel fijn; geen WiFi) en zwemmen in één van de mooiste rivieren van Portugal. Back to Basic met net voldoende luxe!! Bedankt Sandra en Jochem

Prachtige camping midden in de natuur. Een heel fijn plekje aan het water gehad! Je moet er wel echt rekening mee houden dat er maar beperkt stroom beschikbaar is, zoals op de website staat aangegeven, in verband met bijvoorbeeld koelboxen etc.

Toch voel ik wel de behoefte om erbij te vertellen dat, als ik de reacties van de eigenaar op de wat negatievere reviews vóór het maken van een reservering had gelezen, ik wel twee keer had nagedacht. Het straalt totaal geen klantvriendelijkheid uit en ik vraag me af of dat bevorderend is voor het aantal bezoekers van de camping. Dus als enige tip: let op wat je op het internet zet en probeer een wat klantvriendelijkere houding aan te nemen! Reviews zijn er tenslotte om het verblijf op je camping te verbeteren, niet om je op je ego te trappen.

Verder wens ik Jochem en Sandra veel succes in het verder verwezenlijken van hun droom!

Campingfaciliteiten zijn erg simpel.

S. Loggen
25-8-2018

Prachtige omgeving, mooie rivier.

Echt een natuurcamping.

Jochem en Sandra, eigenaar, 4-9-2018
Ja dat klopt, maar wij pretenderen ook niet dat we een 5 sterren camping hebben. Zie website. Back to basic! Natuurcamping.

Obrigado voor alles, we hebben genoten!

S. Raimondo
8-8-2018

Bedankt lieve Jochem en Sandra voor de heerlijke tijd op jullie Quinta. We hebben genoten van de gastvrijheid, de prachtige plek, de verkoeling van de Tâmega (en het “plonsbadje 😉”), de heerlijke Vinho Verde en natuurlijk de frituur van Jochem 😋! Ook onze kids (10 en 11) hebben de tijd van hun leven gehad, wat een avontuurlijke en fijne plek aan de rivier. We komen zeker een keer terug! Obrigado e Adeus!

Super fijne en gezellige en mooie camping in prachtige omgeving (bergen en bos) en campingeigenaren fijne mensen. Prachtige plekken om te kamperen. Prima basis voorzieningen. Gezellige overkapping met zitgelegenheid op het bovenste kampeerveld, naast het zwembadje. Handig voor "lichtgewicht-reizigers" die geen tafel en stoelen mee hebben. Wij genoten van de rust, de route naar het dorp en de mooie omgeving.

Te gek!

Chris en Susan
4-8-2018

Voor tweede keer hier aanwezig, fantastische plek, omgeving en mensen.

Camping is basic maar zeer functioneel, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Er is zoveel in de omgeving te doen dat we zelfs na twee vakanties nog niet alles gezien en gedaan hebben.

Wat betreft opmerkingen tot eigenaren Jochem en Sandra, ik zou deze maar negeren, half woord is voldoende en ze zijn zeer behulpzaam. Ze hebben altijd zeer goede tips en weten de mooiste plekken in de omgeving aan te wijzen.

Klein paradijsje aan de rivier

Yf en dennis
27-7-2018

Prachtige natuur plek direct aan de rivier! Het is een gezellige kleine eenvoudige camping met liefde in de loop der jaren gebouwd. De eerste dagen hebben we op een van de a plaatsen gestaan direct aan de rivier. Echt geweldig om zodra je wakker bent te kunnen zwemmen! Daarna op een hoger gelegen terras prima onder de bomen gestaan. Het is een fijne plek om als uitvalsbasis te gebruiken voor een wandeling, canyoning , dagje porto of braga. De kinderen 15 en 17 hebben de eerste dagen meteen contact gemaakt met andere kinderen in de zelfde leeftijd. Echt een aanrader!

Heerlijk

Petra
27-7-2018

Wat jammer dat sommige mensen deze site gebruiken om de frustraties van een jaar werken te botvieren op mensen die een fantastische camping beheren.

Je krijgt wat je geeft.....

Wij hebben in ieder geval genoten!! Van de prachtige natuur, de sterren, de rivier en bovenal de gezelligheid van Sandra en Jochem. Tot rust komen dicht bij de natuur !! Wij komen weer terug.

Fantastische camping, prachtig gelegen, gezellig.

Renate en Walter
27-7-2018

We staan hier voor de tweede keer, omdat na de eerste keer verkocht waren. We hebben een prachtige beschutte plek aan de rivier. Rust en gezelligheid in een mooie omgeving. Jochem en Sandra zijn prima beheerders, behulpzaam en ontspannen. In reactie op yento1: kinderachtig om anoniem te reageren, maar wij denken te weten wie je bent en herinneren ons goed hoe Jochem urenlang hielp jullie auto weg te slepen die in een greppel was geraakt omdat die niet op de handrem had gestaan. Onterecht om dan zo negatief te reageren.

Ik kom hier nooit meer

Yento1
24-7-2018

Camping Quita do Rio is een prachtige plek , mooi gelegen in de the middle of nowhere aan een rivier.

Daar stopt het pos. gedeelte van de beoordeling.

De eigenaar is de meest foute gastheer die je je kan wensen. Luistert niet naar zijn gasten. Ik ben de baas, doe het alle jaren al zo. Iedereen loopt " te zeiken" maar dat zal me worst wezen. Sanitair is aftands en vies. Alle voorzieningen zijn slecht georganiseerd. Er wordt niet gecommuniceerd met de klant, iedereen is verontwaardigd maar de baas is de baas en jammer voor je dan . Had je maar niet moeten boeken. Mijn slechtste vakantie ervaring ooit!

Jochem en Sandra, eigenaar, 3-8-2018

Beste Yento1 jammer dat jullie het hier niet naar jullie zin hebben gehad.

Ook jammer dat je mij beveelt om mijn auto weg te zetten ( staat daar al jaren, zonder enig probleem) nog voordat we elkaar de hand konden schudden.

Jullie manier van communiceren laat veel te wensen over! Andere gasten vroegen ons of jullie ruzie aan het maken waren.

Dan hebben wij het ook niet gehad over gasten die "zeuren" , want die waren er niet ( behalve jullie dan) We hebben hier weer heel veel fijne mensen en een geweldige sfeer.

Jammer dat jullie dat niet zo hebben ervaren.

Mvrgr

Jochem en Sandra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta do Rio in Celorico de Basto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta do Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.