Reviews over Carreço

super voor kite en windsurfen

heer, mevrouw Doornewaard,
    19-8-2013

Deze camping is zeer geschikt voor een surf vakantie. Direct achter de duin ligt de baai met mooi zandstrand en duinpannetjes waar je in kunt zitten bij harde wind.

Het zwembad op de camping heeft best wel koud water en het eten is niet echt je van het.

Wij zijn hier nu al voor de 2e keer geweest en hebben in een huisje gezeten op de camping. Geen luxe maar voor een vakantie met kinderen echt prima.

direct aan strand

mischalauret,
    7-8-2013

populaire camping direct aan strand, geliefd bij kiters en windsurfers.

Wij hebben hier twee nachten gestaan met ons campeerbusje. Zwembad aanwezig en prima campigwinkeltje voor hapje en drankje.

Sanitair dik in orde en spoelplaats voor surfmateriaal aanwezig.

Viana do Castelo is meer dan de moeite van bezoeken waard.

mooi gelegen camping direct aan strand

johanna,
    5-7-2012

In juni hebben wij een bungalow gehuurd. Alles prima in orde en zeer efficient ingericht. Keukeninventaris voldoende, maar wij hebben nog extra gekocht een vergiet, broodmes en 2 wijnglazen voor de luxe. De bedden zijn erg hard. Neem wel een extra legitimatie mee. Wij moesten paspoort of rijbewijs achterlaten, dat weigerden wij, we hadden immers alle huur betaald inclusief een borg van 100,00. Bij hoge uitzondering werd er een kopie van het paspoort gemaakt en geaccepteerd. Als zij het probleem niet hadden opgelost dan waren wij gewoon vertrokken. Kamers en appartementen genoeg in Noord Portugal in juni!

Heerlijke camping, volgende keer komen we weer!

uringa,
    9-4-2012

Deze heerlijke camping is echt aan te raden als je van actief, rust en luieren aan het strand houd. Van uit de camping ben je met 45 min in de mooie stad Porto, of 30 min rijden naar een van de grootste markten van europa in Barcelos bekend van de gekleurde haantjes.Een aantal grote supermarkten in de buurt, op nog geen 5 min rijden. Vriendelijk personeel. Blijf je er langer staan of ga je elders in Portugal nog naar een Orbitur camping toe, word dan lid dit geeft je recht op korting op je verblijf op alle Orbitur campings. ( bij Evora is deze camping ook aan te raden)

Als wij weer naar Portugal gaan komen we zeker terug!

Schitterende camping, achter duinen, direct aan zee gelegen

Henk de Vries,
    19-6-2008

Schitterende camping, achter duinen, direct aan zee gelegen. Veel bomen, dus ook nog schaduw. Ook nog zwembad. Voor honden ideaal. Met pontje naar mooie stad Viana do Castello. Ook ideaal voor kitesurfers.