Vakantiehuis Casa Carmen

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

11 reviews over Vakantiehuis Casa Carmen

• 9Anne Rademaker16-01-2015

Heerlijk huis met een prachtig uitzicht

Bij het zoeken naar een vakantiehuisje in Portugal kom ik toevallig weer op Casa Carmen. Wij hebben daar een paar jaar geleden onze vakantie doorgebracht en hebben ontzettend genoten van ons verblijf. Casa Carmen is een lief huisje, basic en gezellig ingericht maar met alle voorzieningen. Zoals vakantiehuisjes eigenlijk horen te zijn. Op het terras was het heerlijk vertoeven met of zonder boek. Waarom nu pas een beoordeling? Vanwege de beoordeling die op 2-7-2014 geplaatst is. Het zou heel jammer zijn als vakantiegangers die van mooie uitzichten en wandelen houden( en dertig meter lopen geen bezwaar vinden)niet zouden kiezen voor Casa Carmen. Een huis met weinig poeha maar sfeervol. Uitstekend ontvangst door gastvrouw Atie waar u overigens heerlijk kunt eten (table d'hote). Casa Carmen krijgt van ons een dikke voldoende.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 7Jan Kees van der Veen02-07-2014

Prachtig uitzicht, matig huis

Dit huis moet het vooral hebben van zijn uitzicht. Iedere avond is het bij goed weer vanaf de veranda genieten van een fantastische zonsondergang. Binnen is het ruim, maar weinig praktisch / smaakvol ingericht. De keukeninventaris is oud en verre van compleet. De keukenafvoer functioneerde tijdens ons verblijf zeer slecht maar de gastvrouw was "vergeten" ons dat te vertellen en was ook niet van plan er iets aan te doen. Buiten eten kan alleen op een vaste picknickopstelling op een enorm terras, op dertig meter afstand: vervelend als je iets vergeten bent mee te nemen. Het weggetje naar het huis is doodeng om te rijden. De omgeving is mooi om te wandelen, zeer landelijk en afgelegen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Harrie Reukers 08-05-2014

Prachtige plek

Algemene indruk: goed Het uitzicht is adembenemend. De omgeving is groen, gevarieeerd en rustig. Het terras is ruim, omgeven door groen en smaragdhagedissen.
    De beheerder is vriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. In de omliggende dorpen en steden voldoende eetgelegenheden van verrassende kwaliteit. Het huis was opgeruimd en schoon. Beide slaapkamers hebben een eigen badkamer, wat een grote pre is. Kindvriendelijkheid? Afhankelijk van de leeftijd.

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Nienke18-09-2013

knus

Casa Carmen is een knus huis op een prachtige locatie! Ons bezoek van 2 dagen was veel te kort. Ik hoop er snel weer een keer terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Herman Loohuis13-08-2013

Prachtig vakantiehuis in prachtige omgeving

Vakantiehuis Casa Carmen ligt op een prachtige plaats en biedt een prachtig uitzicht. Zeer geschikt voor uitstapjes in de mooie omgeving. Huis is goed uitgerust en de ontvangst is hartelijk. Neem ook de gegevens tips ter harte. Ze hebben ons veel plezier opgeleverd. De toegangsweg is niet geschikt voor 'bange' chauffeurs.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8anja martens12-06-2013

een aanrader voor wie rust zoekt

We bleven weekje in dit huis in juni 2013. We hebben 2 kinderen van 3 en 6, en zijn rust-en natuurzoekers op vakantie. Atie heeft ons prima ontvangen en we konden haar alles vragen. Huis is ruim en vrij goed ingericht. Prachtig zicht vanaf het groot terras, waarvan je alleen koeie- en geitenbellen hoort tinkelen. We hadden het er naar onze zin, bij 4 dagen goed weer en 3 dagen slecht weer. Conclusie: een aanrader als je rust en natuur kan waarderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Diana Ros26-11-2012

Geweldige plek!

Casa Carmen heeft een super uitzicht over de mooie landelijke omgeving! Vanaf het zonneterras of de veranda. Het huis is van alle gemakken voorzien en zeer ruim. Wij waren met 2 personen, bij 4 personen is het nog steeds ruim, met 2 slaapkamers en beide een eigen douche en toilet. Ontvangst door Atie is erg plezierig, ze geeft veel informatie over het huis en de omgeving, en is erg behulpzaam, ook kan je via haar broodjes of maaltijden bestellen/regelen. Er is een informatie map aanwezig met tips tav de omgeving, wandelingen, steden, supermarkten, restaurants, handige telefoonnummers etc. Casa carmen is een perfecte uitvalsbasis om het noorden van Portugal te verkennen. Het is wel handig om een (huur) auto te hebben. De weg naar Casa Carmen is wat steil en smal, spannend! Er is ruim plek om te parkeren bij Casa Carmen. In overleg met Atie kan je afspraken maken hoevaak er schoongemaakt moet worden etc. Het is een plek om lekker tot rust te komen!!

Gereisd met partner in januari 2012

• 6L.Roos13-07-2012

Niet voor herhaling vatbaar!

Afgaande op de beoordelingen boekten wij deze accommodatie. Wat wij aantroffen was echter een koud, tochtig huis, met veel achterstallig onderhoud, weinig comfort. Ruimte binnen groot genoeg, maar niet gezellig. Wij hebben dagen gehad van 11gr.! De CV ging niet hoger dan 18gr. en als je de open haard aandeed, ging de CV uit.De ligging op zich was prachtig, maar om er te komen moest je wel over enorme rijvaardigheid beschikken. Niet iets om naar terug te keren.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Anita en Jos Zielhorst19-09-2011

absolute aanrader

Casa Carmen is een geweldig huis met een prachtig uitzicht. Je kunt er prima in de directe omgeving wandelen als je maar een goede kaart hebt. Er is veel ruimte om het huis zodat je altijd wel ergens in de schaduw kunt zitten. Het huis is ook vanbinnen ruim en gezellig met alles erop en eraan. Je kunt er makkelijk met 4 of 5 mensen logeren. 2 ruime slaapkamers met ieder een eigen badkamer met toilet. Ati, de Nederlandse beheerster, ontvangt je heel gastvrij en je kunt met alle vragen goed bij haar terecht. Ook kan zij je allerlei tips geven over de omgeving. Zij bakt haar eigen brood dat je bij haar kunt bestellen, wat handig is want de dichstbijzijnde winkel is zeker 20 autominuten ver weg. Ook voert zij een table d'hotes waarbij je zo kunt aanschuiven. Leuke stadjes in de omgeving. Twee minpunten: Als je een grote auto hebt, vergt het enige stuurkunst om bij het huis te komen, maar het went snel. Om boodschappen te doen moet je wel een stuk rijden, maar er is een vriezer in huis

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Familie Goubin (Zemst, België)17-09-2011

Prima prijs/kwaliteit in een mooie omgeving

Dit was een uitstekende plek om op adem te komen, samen met onze twee tienerdochters. Al is het bij aankomst wel even een test van je rijvaardigheid met de auto, maar dat kronkelstukje bergop went snel. Tegelijk vriendelijk en professioneel onthaal door Ati. Heel mooi uitzicht vanaf de verschillende zitplekken rondom de woning. Mooie wandelingen in de buurt. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. En ga zeker eens eten bij Ati: lekker & gezellig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Vakantiehuis Casa Carmen info