Hotel Pousada Do Geres/Canicada

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Pousada Do Geres/Canicada

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Do Geres/Canicada voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pousada Do Geres/Canicada in het Nederlands

Met jonge kinderen

Schitterend uitzicht

Tom
28-8-2012

Pousada do Geres ligt in het Penade-Geres National Parc in het noorden van Portugal. Het ligt hoog op een berg met een schitterend uitzicht. Het is heerlijk om 's ochtends te ontbijten op het terras, met het national parc als decor.

Vriendelijke ontvangst. Grote moderne kamers, met ruime badkamer. Redelijk groot zwembad met handdoeken service. Matig ontbijt. Het gebouw heeft weinig oorspronkelijks. Beperkt gratis WiFi.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada Do Geres/Canicada in Canicada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada Do Geres/Canicada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.