Bed and Breakfast Tocomado

12 reviews over Bed and Breakfast Tocomado in het Nederlands

Genoten!

Arno en Tanja
8-8-2018

Een heel fijn B&B met een gemoedelijke sfeer. Petra en Jack zijn erg gastvrij. Elke ochtend stond er een heerlijk ontbijtje klaar. Mooie omgeving om te wandelen en tot rust te komen. Wij hebben genoten!

Het was in 1 woord Geweldig!

Marleen, Mariëlle, Gerrie, Christine
24-4-2018

Wat een gezellige, lieve en zorgzame mensen.

Kamers ook geweldig, schoon en met een mooi uitzicht.

Kookkunsten van Petra Uitmuntend !!!

Wij hebben erg genoten van de mooie omgeving en vele wandelingen gemaakt.

Echt een aanrader voor de mensen die van de rust en een mooie omgeving houden.

Geweldig

Fam Montulet
29-9-2015

Zeer gastvrij ontvangen en genoten van de kookkunsten van Petra. Het uitzicht is grandioos de kamers zijn mooi en schoon. Een aanrader voor de rustzoeker. Je krijgt veel informatie over wat er in de omgeving te beleven is.

Heb ontzettend genoten!

Wendy
15-7-2015

Als je even wil ontsnappen aan alle drukte in NL dan is B&B Tocomado the place to be.

Bij de accommodatie kom je helemaal tot rust.

Wil je iets meer drukte dan trek je erop uit.

Mooie schone kamers met fijne bedden , kamers met enorm mooi uitzicht! De gastheer en gastvrouw zijn ontzettend hartelijk/aardig en behulpzaam!

Zo leuk s'ochtends bij hun in de woonkamer ontbijten.

En ik zou willen dat ik zo lekker kon koken als Petra dat kan!

Overal gezellige zitjes rondom het huis, en een zwembad erbij.

Ik ben in het weekend echt tot rust gekomen...bedankt Jack en Petra ik kom zeker nog eens terug!

Vakantie is genieten

Roger en Bertha
29-6-2014

Na, vorig jaar onze eerste reuze goeie ervaring met logeren in een B&B , verkozen we ook om dit jaar een B&B te reserveren voor onze vakantie. Dit keer in Noord-Portugal. Deze keuze was voor ons weer een schot in de roos. Als eerste Belgen, en dan wel 14 dagen logeren in B&B Tocomado bij Petra en Jack, is voor ons om nooit te vergeten en nog lang na te genieten van de echte ontspannen, gemoedelijke gastheer Jack en gastvrouw Petra, die ook heerlijke maaltijden serveerde. Onze gehuurde auto bracht ons naar mooie oude dorpjes en stadjes langs rustige bergpasjes en uitzichten. Het was volop genieten van de mooie rustige natuur in de omgeving van Tocomado, dat onze nachtrust ten goede kwam in de goeie bedjes! Dit is voor ons pure vakantie: vrijheid, natuur en ontspanning dankzij de goede zorgen van Petra en Jack en daarom zeggen wij heel graag tot ziens in Tocomado.

Berha en Roger uit België

Leuke bed & breakfast!

mirte van de mosselaar
14-7-2013

Hele leuke bed & breakfast in het noorden van Portugal. Met de auto zijn in de omgeving een heleboel dingen te doen, o.a. een dagje Porto is aan te raden.

Kamers zijn erg mooi en ruim, vooral de badkamer heeft veel ruimte. Netjes onderhouden en schoongemaakt.

Gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en het eten is overheerlijk.

Kortom, de ideale bed & breakfast wanneer je de regio noord van Portugal wil gaan verkennen.

Geweldig B&B

José & Theo Vissers
12-7-2013

Alleen maar goede ervaringen in dit B&B. Nette, schone kamers. Heerlijk, goed verzorgd ontbijt. Het avondeten van 3 gangen is heel goed en aan te bevelen. Gastvrouw en gastheer geven volop informatie en adviezen over de mooie omgeving. Voor ons voor herhaling vatbaar, dus een aanrader.

Heerlijk, Genoten !!!

Marjan Ruijten-Charmant
27-6-2013

Bed en Breakfast in een mooie rustige omgeving met een geweldig uitzicht.

Gastvrije ontvangst, nette kamer en badkamer.

Eten bij Jack en Petra is zeer aan te bevelen, uitgebreid ontbijt, en het avond eten 3 gangen met goede wijn gewoonweg heerlijk!

Omdat de avonden te fris waren om buiten te eten hebben we gezellig samen met de gastheer en gastvrouw bij hun aan tafel gedineerd, en gezellige avonden doorgebracht.

Kortom we hebben ons 5 dagen zeer welkom gevoeld.

Ook hebben Jack en Petra een uitgebreide info map veel tips over wat te doen en te zien in noordelijk Portugal.

Een kleine week Portugal

Pierre Reijnen
23-11-2012

We hebben 5 dagen gebruik gemaakt van de faciliteitenvan B&B Tocomado. Een geriefeklijke en smaakvol ingerichte B&B. Petra en Jack zijn erg goede gastvrouw, -heer.

Naast het gebruik van de gastenkamer en erg goede ontbijt hebben we gebruik gemaakt van de mogelijkheid om het diner te gebruiken. Menig restaurant kan hier van leren, variatie en kwaliteit in combinatie met gezelligheid, echt top.

Voor wie van een mooie, rustige omgeving, wandelen of trips met de auto houdt is dit een echte aanrader.

Geweldig

johan en marianne rombouts
21-9-2012

Wat een mooi B&B, gastvrij, vriendelijk,mooie kamers, schoon,een echte aanrader. De gastvrouw kan voortreffelijk koken het eten is van zeer hoge kwaliteit. Het noorde van Portugal met zijn hoge bergen het vele groen en mooie vergezichten is zeker de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Tocomado in Cabeceiras de Basto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Tocomado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.