9,3

Weer vandaag12°-2°

63 reviews over Camping Quinta Rural in het Nederlands

Fantastische plek met vriendelijke eigenaren

Ewout, Lidewij & Ole, 14-10-2017

de locatie is geweldig, mooi uitzicht. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De tenten zijn mooi, goed ingericht en voorzien van alles wat je maar kunt bedenken. De camping zelf is mooi aangelegd en heel gezellig. In de omgeving kun je fantastisch wandelen door mooie oude dorpjes en prachtige natuur. Een echte aanrader deze plek!

Telerstellend het juiste woord?

Ronald & Iris, 16-9-2017

Tja, wat moet je hier nu mee. Pagina's vol met de meeste mooie superlatieven. Als er hoger gescoord kon worden dan een 10 was dat waarschijnlijk ook gebeurd. Nou wij scoren niet hoger dan een magere 4 en dat alleen omdat het sanitair kraakhelder is.

Als ervaren chauffeur met caravans en campers, eerst een waarschuwing,

Camping niet toegankelijk voor caravans en campers, een kleine buscamper uitgezonderd!!! Sanitair kraakhelder, enkel beetje knullig aangelegd allemaal, en golfplaten aan de muur, plafond niet afgewerkt enz. Erg steil hellend oneffen terrein waar je behoorlijke beenspieren moet hebben als je vanonder af naar het sanitair wil. In het donker helemaal een probleem. Overal op het terrein rondslingerende zaken, bouwmaterialen en helaas ook de poep van de ezels, maar nog veel erger van de honden. Ons inziens zeker niet geschikt om kinderen zonder toezicht veilig te laten spelen. En dan die natuur. In de flevopolder hebben wij windmolens, nou hier hebben ze pas windmolens, overal zie je ze in de volledig door de mens in cultuur gebrachte omgeving. Nee geen natuurschoon, zeker niet. Wij hebben hier noodgedwongen 1 nachtje doorgebracht op een soort parkeerplaats bij de weg tegen het niet mis te verstaan tarief en zijn de volgende dag teleurgesteld vertrokken in de wetenschap dat wij een camping met dit soort recensies die elke superlatief te boven gaat, wantrouwen. Wellicht zijn de recensies wat gekleurd? Nee dit is voor ons geen fenomenaal oord om te verblijven. Zeker niet. Maar natuurlijk, ga zelf kijken, wellicht vind u het, het einde!

Natascha, eigenaar, 18-9-2017

Beste Ronald & Iris,

spijtig om te horen dat jullie verblijf zo onaangenaam was.Graag reageer ik op jullie klachten:

1. Deze teleurstelling hadden we kunnen voorkomen als jullie eerst even hadden gebeld, gemaild of de site bekeken, want inderdaad: niet geschikt voor grote campers. Bovendien zijn we een AUTO-VRIJE camping. Voor hen die hier toch graag willen zijn ondanks camper, hebben we de parkeerplek aan de voorzijde. Zoals altijd duidelijk wordt gecommuniceerd.

2. Sanitair is allesbehalve knullig aangelegd, onbeperkt hete douches, sterke straal, schoon. Golfplaten is een gewaardeerd stijlelement, samen met de natuurstenen muren, de antieke wastafels. Plafond inderdaad nog onafgewerkt. Bij de jaarlijkse nieuwe investeringen geven we toch steeds weer de voorkeur aan iets waar de gasten direct meer plezier of comfort aan beleven.

3. Windmolens: dankzij onze ligging op een berg - hellend terrein - en het wijdse uitzicht zie je inderdaad in de VERTE bovenop andere bergketens windmolens staan. Portugals stroomvoorziening is voor 70% groen.

4. Natuur, eetvoorzieningen, spelende kinderen: jullie slaan de plank mis, Begrijpelijk daar jullie niet op wandeling zijn gegaan, niet in de bar zijn geweest, niet hebben gegeten, geen spelende kinderen hebben gezien (zomervakante voorbij).

5. Ezels: we doen mee aan een fokprogramma voor de Mirandes ezel (bedreigde soort). De oude manke ezelmoeder & baby (makkelijke prooi voor de wolven!!!) heeft deze zomer in de bescherming van de campinggasten geleefd, tot grote vreugde van velen. Wij houden het terrein schoon, maar soms zien we nog een 'landelijk cadeautje' over het hoofd. Excuses. Toch hoort het erbij, het is zelfs duidelijk in onze naam 'Quinta Rural' =landelijke boerderij. Of zie homepage 'Jan Steen huishouden'.

5.Goede reviews zijn van 'passende' gasten die wel blij worden van wat we hier te bieden hebben. Onze 'match-rate' is zo'n 97%. Die overige 3% ontmoedigen we zoveel mogelijk/verwijzen we door.

Lieve groeten

De Max!

Van Dorpe, 2-8-2017

Wat een (h)eerlijk project van een fantastisch gezin.

Perfecte basis, natuur, lekker eten, spectaculair uitzicht, rust.

Niets moet, niksen mag!

Topplek!

Harold Eggens, 26-7-2017

Vanaf het eerste welkom tot en met de dag dat we weer vertrokken hebben wij enorm genoten van de gastvrijheid van Timo en Natascha (en kleine Tiago)! Extra leuk waren de pasgeboren ezel Mila en de andere dieren. Dat de kinderen mochten helpen bij de voorbereidingen voor een bbq of zelfs bij het hooien was ook erg leuk! Een plek die het waard is om terug te komen!

Wat een top plek!

Kirsten, 23-7-2017

Heerlijke plek in de natuur, waar je helemaal tot rust komt. Hele vriendelijke eigenaren. Meerdere malen per week wordt er gekookt, echt heerlijk gegeten.

Monique van de Ven, 14-7-2017

Alles op deze camping klopt, het magnifieke uitzicht, de perfecte organisatie en accomodatie, het lekkere plonsbad, de heerlijke maaltijden, de hartelijke eigenaren en last but not least......de ezels, die we misschien nog wel het meest gaan missen. Absoluut een aanrader voor rustzoekers. Dankjewel Natascha en Timo, het was heerlijk bij jullie.

Onvergetelijk

stefan, 26-5-2017

Top ontvangst, gemoedelijke sfeer, lekker eten & drinken, waanzinnig uitzicht, onvergetelijke momenten, weg van de moderne "beschaving", volledig tot rust komen, back to nature,...

overweldigend

Grietje Tammenga, 22-5-2017

De maand mei, vogelmaand bij uitstek. Gelijk een ontmoeting met de hop, later de kleine trap, de koekoek, roodborsttapuit. Wat een vogelparadijs te midden van de ruige natuur. verwelkomd door gastvrije, lieve eigenaars.

In 1 week tijd geheel opgeladen en genoten van de omgeving.Het verblijf in de stro leemen hut was erg plezierig omdat de nachten nog koud zijn.De kleintje (1 en 3 jaar) hebben zich vermaakt met de natuur.Speelgoed was overbodig!

Echt een pareltje!

Blokhuis, 20-9-2016

Voor ons een super camping, mooie plaatsen super uitzicht en een super team. Met twee kinderen van13 en 15 die je de hele dag niet weer zag.

Heerlijk genieten van de natuur onder de zon

Wouter Verbeke, 29-8-2016

een perfecte uitvalsbasis om de streek te verkennen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Quinta Rural in Cabeceiras de Basto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Quinta Rural zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Quinta Rural scoort een 9.29 uit 10 op basis van 63 reviews.