Reviews over Cabeceiras de Basto

Voor herhaling vatbaar

Robert Oerlemans
    28-9-2018

Als je van rust en natuur houdt, dan moet je hier zijn. Wat een prachtige omgeving! Petra en Jack zijn geweldige hosts. Vriendelijk, aardig, zorgzaam, gezellig, enfin woorden schieten te kort! Elke dag een heerlijk uitgebreid ontbijt. De culinaire hoogstandjes van Petra waren om te smullen. Tocomado is echt een aanrader!!! 😍👍

Fantastische plek!

Joke
    24-9-2018

Wij hadden een zalig ontspannen vakantie bij quinta rural. Een heel mooi plekje voor onze tent met een prachtig uitzicht! Samen met onze 4 jonge kinderen genoten we van de ongedwongen sfeer, de gezellige avonden op het terras, het lekkere eten, de ezeltjes, wandelingen, watervallen, de rust,... Timo en Natacha waren erg behulpzaam, hielpen ons wanneer onze dochter ziek werd en dankzij hen ontdekten we wondermooie plekjes. Echt een aanrader!

Fantastische plek!

Patrick en Pauline
    18-9-2018

Hele sympathieke en vriendelijke gastheer en -vrouw. We hebben hier 4 dagen genoten van de rust, het fantastische uitzicht en de prachtige sterrenhemel. We waren de enige gasten en hadden de camping samen met de schattige ezeltjes voor ons zelf :-) Fantastische wandeling gemaakt in gezelschap van een van de honden. Al met al een perfect verblijf!

prachtige plek

sean en carolien
    21-8-2018

We hebben ontzettend genoten van onze 8 dagen bij Quinta rural. We verbleven in het lemen huisje, prachtige ligging en sfeervol ingericht. Ons sprak de bohemian stijl van de plek van Timo en Natascha, spannend, vrij en ongedwongen, erg aan. De kinderen vonden de vrijheid voor hen en voor de dieren ook geweldig.

Als je van dieren ( de ezels , paarden en honden hebben regelmatig alle vrijheid , kunnen dichtbij komen of spontaan met je meewandelen ( de honden :) naar bv een waterval ) , avontuur, de vrije natuur en wandelen houdt, is dit een hele fijne plek!

Topplek

Marjel
    20-8-2018

Prachtige plek, vanwege de terrassen overal mooi uitzicht. Zeer gastvrije ontvangst en heel veel tips voor leuke plekken. Het was knetterheet toen wij er waren, maar door het plonsbad op de camping, de buitendouche bij ons huisje, de waterval in de buurt en de vele rivierbaden in de omgeving was dat prima uit te houden.

Het stroleemhuisje was mooi, erg simpel met alle bedden en tafel en keukentje in één ruimte.

Heel leuk ook de rondlopende ezels en honden. Gezellig regelmatig kampvuur en samen eten en spelletjes doen.

Cabeceiras de Basto scoort een 8,2 uit 10, op basis van 20 reviews