Reviews over Cabeceiras de Basto

Geweldige rustige natuuromgeving en authentiek

Bart van der Horst
    21-2-2017

Mensen die van rust, natuur en cultuur houden vinden hier een fantastisch stukje Portugal met in de buurt prachtige natuurparken en veel wandel gelegenheid.

Schattig dorp aan de rand van het gebergte

Timo Quint
    7-1-2017

Cabeceiros de Basto is een lief dorpje dat grenst aan de bergketens in het noorden van Portugal. Het is niet erg groot maar er heerst een aangename sfeer. Het is een uitstekende uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Die overigens fantastisch mooi en ruig is. Hier vind je herders die hun kuddes voortdrijven en koeien die loslopen langs de straten.

Leuk typisch Portugees

Fam Montulet
    29-9-2015

Leuke dagen gehad omdat er die week het jaarlijkse feest van de streek was, met paardenrennen en kip van de barbecue in grote tenten tussen de bevolking.

leuke rustig stadje

blokhuis
    28-7-2015

leuk stadje om te bekijken, wij zijn geen uitgaanstypes dus we weten niet of het daar is.

Ook leuk om eens naartoe te gaan

Wendy
    15-7-2015

Centrum is ook leuk om een keer naar toe te gaan en te lunchen,

genoeg eetgelegenheden. Vraag maar aan Jack en Petra waar je naar toe kan gaan om lekker te lunchen.

Cabeceiras de Basto scoort een 8,3 uit 10, op basis van 20 reviews