Hotel Elevador

Hotel Elevador

Kleine hotelsWeer vandaag26°17°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Elevador voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Elevador in het Nederlands

druk overdag, maar s'avonds heel romantisch

Anne
22-1-2009

Gelegen boven op de berg Bom Jesus. Prachtig uitzicht over Braga, ook vanuit de eetruimte. Er is parking aan de ingang, maar vooral in het weekend krioelt het er van de dagjesmensen en vind je geen plaatsje. Je kan aan het hotel met de lift "elevador" naar beneden en dan met de bus naar Braga-centrum. De kamer is zeer verzorgd, kleine maar gerieflijke badkamer. Het ontbijt is uitgebreid: spek, eieren, kaas, charcuterie en steeds vers fruit. Lekker. Het avondeten was goed, maar nogal een zware keuken. In Braga zijn restaurants die beter en goedkoper zijn. Zeer vriendelijk onthaal, goede service. We genoten vooral van de avondwandeling aan de Bom jesus, dan was het rustig aan de mooi verlichte kerk.

Gereisd Met partner in oktober 2008
2006

Prachtig op de berg

paul
17-5-2006

Prachtig op de berg. Braga met taxi zonder koffers 7 euro voor een taxi. schitterend uitzicht bij het ontbijt.

Gereisd Anders in Wed May 17 2006 20:16:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elevador in Braga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elevador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.