Hotel Da Falperra

Laatste review

Aanrader !!!

Leon van karateklub Leuven (B),
3-8-2008

We verbleven hier met 20-tal personen van een sportklub, ov tornooi in Braga. Hotel ligt buiten centrum, op een heuvel, met panoramisch zicht op stad. Zeer goede service, vriendelijk en attentvol personeel, ondanks feit dat niet iedereen vlot Engels spreekt. Lekker eten, zeer verzorgd.

Tal van sportmogelijkheden, goede infrastructuur. Uitstekende uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Verder vooral Spaanse, enkele Duitse en Nederlandse families als bezoekers.

1 review over Hotel Da Falperra in het Nederlands

2008

Aanrader !!!

Leon van karateklub Leuven (B)
3-8-2008

Verder vooral Spaanse, enkele Duitse en Nederlandse families als bezoekers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Falperra in Braga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Falperra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.