4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Braga voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Comfort Inn Braga in het Nederlands

Treurig

Helene
11-8-2017

Oké. Het bed ligt prima en het is schoon maar dat is dan ook het enige positieve wat ik over Comfort Inn kan zeggen. Comfort dekt niet de lading. Wat een armoedige zooi, kleine muffe kamer met een viezig tapijt. Dun kussentje. Airco die herrie maakt maar zonder is geen doen en dan valt in de nacht ook nog de stroom uit (erg fijn als je met slaapapparatuur slaapt). Het is gehorig (je hoort de buren plassen, gatver). TV is meer een museumstuk. En datzelfde geldt ook voor de inrichting: zeer gedateerd. Internet heet premium maar werkt niet. Ontbijt is zeer matig. Veel brood dat wel maar geen ei, weinig vleeswaren en fruit uit blik. En centraal ligt het ook niet voor Braga. Receptionist is zeer stug en kijkt je bij binnenkomst niet aan. Het hotel ligt op een vreselijk treurig bedrijventerrein, geen normaal restaurant in de buurt. Ik zou rechtsomkeert maken. Deze toko kan beter gesloopt worden.

Simpel hotel

Pien
24-7-2017

Wanneer je er alleen overnacht is het prima. Ontbijt simpel. Vond het niet echt n drie sterren waard.

Versleten matrassen

Walter
2-11-2013

je voelt de springveren van het matras in je lijf steken, je doet daar geen oog dicht!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Goed hotel maar niet centraal

wyfotografie
15-7-2012

Het hotel ligt zeker niet centraal genoeg om Braga eenvoudig te bezoeken. Met de auto nog een hele toer om het centrum te bereiken en een goede parkeerplaats te bemachtigen. Voor een nachtje is het hotel zeer acceptabel. Schoon, ruim en er is goede service,

Gereisd Met partner in juni 2012

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Braga in Braga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Braga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.