Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping)

VakantiehuisWeer vandaag28°15°
Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping)
9,9

66 reviews over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer naar huis. Wat een paradijs.

Linda & Danny
25-8-2018

Het was in 1 woord fantastisch. Prachtige safari lodge tent voorzien van alle comfort met privézwembad. Het paradijs in Portugal! Aitze & Gonne zijn enorm gastvrij super lieve mensen. Het voelde enorm vertrouwd een gevoel van thuiskomen. Alles kan en niets moet! Onze dochters (12+8) vonden het geweldig! Het eten was super ook wij vonden het Michelin sterren waardig Gonne is een keukenprinses iedere maaltijd was een feest.

Wij hebben een week lang heerlijk mogen genieten van de rust en de luxe.

De omgeving heeft zoveel te bieden wij zijn nog niet uitgekeken. Wij zijn verliefd geworden op dit mooie plekje in Noord Portugal en komen hier zeker weten terug.

Wij hebben in Europa al veel kleinschalige vakantieplekken bezocht met onze kinderen en Quinta do Cascahal behoort echt bij de toppers. Niet in de laatste plaats door de gastvrijheid van Gonne en Aitze. Alles kan, niets moet, zo voelt het hier. De ruime en schone tent met een privézwembad en veel privacy beviel erg goed. Net als het heerlijke eten en de omgeving waar veel te doen is, zeker ook met jongens van 12 en 9. Met als spannend hoogtepunt Canyoning met zeer professionele begeleiding op aanraden van Gonne en Aitze. Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

ultiem vakantiegevoel!

Anneke
11-8-2018

Voor de tweede keer naar deze heerlijke plek geweest. En het was minstens zo goed als in onze herinnering. Aitze en Gonne zijn allerhartelijkste mensen en doen er alles aan om je te laten genieten van je welverdiende vakantie. Een prachtige glamping tent met veranda waar je in de ochtendzon kunt ontbijten en genieten van het mooie uitzicht. De bedden zijn al voor je opgemaakt (topkwaliteit en het koelt snachts lekker af, dus je slaapt prima!) Een privé zwembad met 4 zonnebedden, wat een luxe is dat! Door de ligging van de tenten heb je privacy. Als je wilt, kun je ontbijten en/of dineren in het restaurantje. Gonne kookt fantastisch en houdt rekening met evt dieetwensen. Ook voor een drankje of ijsje kun je hier terecht. De omgeving is prachtig, genoeg te doen/zien voor alle leeftijden. Op de quinta kunnen de kinderen zich prima vermaken met allerlei spellen en trampoline. En de lieve hondjes niet te vergeten! Wij komen hier zeker terug!

Geweldig genoten!

Familie Leijtens
10-8-2018

Alle reviews die we lazen over deze camping komen exact overeen met onze ervaringen. Schone grote tent, mooi zwembad, heerlijke bedden, lekker eten bij Gonne en een vriendelijke en behulpzame Aitze. Je wordt lekker in je waarde gelaten. Wil je rust? Geen probleem. Een praatje en een hapje en een drankje? Kan ook. En dan het uitzicht, fenomenaal.

Mocht er dan toch nog iets aan te merken zijn, dan is het de route ernaar toe. Op Google Maps staat (ook) een verkeerde locatie. Een goede routebeschrijving is een must.

Heerlijke safaritent met veel privacy

piet-hein
4-8-2018

Fantastisch mooie en ruime safaritent met ontzettend veel privacy. De tent heeft zelfs een eigen zwembad in de voortuin. Verder is er een leuke centraal restaurantje met een leuke lounge hoek waar je (als je wilt) anderen kunt ontmoeten en ook heerlijk kunt eten. Het is een mooi aangelegd terrein. In de omgeving is een aantal interessante plaatsen (Porto, Guimaraes en Braga). Daarnaast mogelijkheden voor outdoor activiteiten (die de eigenaren voor je kunnen regelen). Het was voor ons een heerlijk verblijf ook dankzij de vriendelijke eigenaren Gonne en Aitze.

Fantastisch!!

Raymond
30-7-2018

Wij zijn net terug van een weekje Quinta Do Cascalhal, wat hebben wij genoten!! Meteen bij aankomst voel je je al welkom door de hartelijke gastvrijheid van Gonne en Aitze. De persoonlijke benadering van deze twee toppers maken je vakantie onvergetelijk.

De tenten zijn lekker luxe met eigen ruime badkamer douche en toilet. Verder is er voldoende keukengerei en zijn er heerlijke bedden. Absolute pre is natuurlijk je eigen privé zwembad, deze worden zeer goed onderhouden door Aitze en zijn goed afgeschermd voor de allerkleinste zonder zwemdiploma. Wat eten betreft is dit Michelin sterren waardig, wat kan Gonne koken zeg, echt iedere maaltijd was een feest, samen met Aitze maken ze van ieder diner een feest. Zelfs de lastige eter kan hier zijn/haar hart ophalen. Gonne maakte speciaal voor onze dochter aparte gerechten dat zorgde ook bij haar voor een onvergetelijke vakantie! Wij komen zeker terug

Heéééérlijk!

Karlijn Juncker
29-7-2018

Tja, wat moeten we nog toevoegen aan alle vorige recensies? Ze zijn allemaal waar, dit is een fantastische plek! De afgelopen 2 weken verbleven wij in één van de safaritenten. Deze was zeer comfortabel met alles erop en eraan. Vooral de enorme privé ruimte die je hebt in je eigen ‘tuin’ met zwembad is heerlijk. En ‘s avonds konden we bijna altijd aanschuiven in het knusse restaurantje van Aitze en Gonne en ons daar tegoed doen aan heerlijk eten en uitstekende zorgen. Vakantie op en top! Tel daarbij de mooie omgeving op met prachtige natuur en interessante steden en je begrijpt: hier wilden we eigenlijk niet meer weg. Chapeau Aitze en Gonne!

Zeer gastvrije topaccommodatie!

Arjan & familie
27-7-2018

Prachtige accommodatie! Rustig gelegen middenin de natuur maar toch dichtbij alle faciliteiten en uitvalswegen. Tenten en appartement allemaal met eigen privezwembad. Gastvrij en een heerlijke keuken met leuke bar! Alles aanwezig ook voor de kids. Het ontbreekt de gasten aan niets. Eigenaren zeer betrokken en behulpzaam.

DOEN!!!

Sarah
28-6-2018

Warm welkom geheten door de eigenaren Gonne en Aitze; mede door hun gastvrijheid, klantvriendelijkheid, gezelligheid en behulpzaamheid word een vakantie in een safaritent bij hun een topbelevenis. Op verzoek hebben ze meegewerkt aan een verrassing voor mijn jarige vriendin. Ze hebben daarbij alles uit de kast gehaald om het ons naar de zin te maken. Dit is onze hele vakantie ook hun insteek gebleven. Daarnaast is de kookkunst van Gonne fantastisch, dus voor een goed diner met lekker wijntje hoef je niet ver weg.

Mooie, schone accommodatie met heerlijk privezwembad!

Vakantie zoals het bedoeld is

Casper
23-6-2018

We hebben geweldig genoten bij Aitze en Gonne in Arco de Baúlhe; wat een heerlijke plek om te verblijven, het totaalplaatje klopte gewoon: de supertent, het geweldige zwembad, het uitzonderlijke uitzicht, de relaxplekken in en uit de zon, de sfeer op het park, de erg fraaie omgeving met vele mogelijkheden en bezienswaardigheden en natuurlijk de fantastische gerechten van Gonne en bijbehorende service door Aitze. Wij zullen het niet nalaten om deze plek aan te bevelen, heel erg fijn!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in Arco de Baúlhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.