Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping)

VakantiehuisWeer vandaag28°17°
Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping)
9,8

57 reviews over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in het Nederlands

Vakantie zoals het bedoeld is

Casper
23-6-2018

We hebben geweldig genoten bij Aitze en Gonne in Arco de Baúlhe; wat een heerlijke plek om te verblijven, het totaalplaatje klopte gewoon: de supertent, het geweldige zwembad, het uitzonderlijke uitzicht, de relaxplekken in en uit de zon, de sfeer op het park, de erg fraaie omgeving met vele mogelijkheden en bezienswaardigheden en natuurlijk de fantastische gerechten van Gonne en bijbehorende service door Aitze. Wij zullen het niet nalaten om deze plek aan te bevelen, heel erg fijn!

Fantastisch!

Fam. Meulendijks
13-5-2018

Wat een heerlijke plek om vakantie te mogen vieren! Wij verbleven een week in het ruime, nette vakantiehuis. We hebben genoten van de gastvrijheid van Gonne en Aitze, het heerlijke privé-zwembad met barhuisje, de fijne bedden en ook de kookkunsten van Gonne. In de omgeving is veel te doen en te zien, vooral het Adventure Park vonden onze jongens geweldig.

Gastvrij en comfortabel

Fam Van Hulst
8-5-2018

Heerlijke ontspannen en gevarieerde week gehad bij Gonne en Aitze. Nergens vind je een tent met zo veel ruimte, privacy en comfort, kortom de perfecte uitvalsbasis voor een onbezorgde vakantie. In de prachtige groene, rustige omgeving is van alles te ondernemen en te zien. Een uitstapje naar Porto mag zeker niet ontbreken!

Onvergetelijk

Patricia
4-5-2018

Bij aankomst waren we al onder de indruk. Wat een mooi concept en wat zorgen Gonne en Aitze goed voor hun gasten. Wij hebben hier heerlijke dagen gehad!

Super!

fam. van Dijk
31-1-2018

Wat was dit een ongelooflijk fijn plekje. De tent zag er pico bello uit, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben enorm genoten van ons privé zwembad. Gonne maakt de lekkerste tapas en Indonesische rijsttafels. s'Avonds naar beneden om op het grote grasveld te voetballen, tennissen en andere spelletjes te doen. Porto is zeer de moeite waard om een dagje naar toe te gaan. Wij hadden een topweek bij Aitze en Gonne.

Hier kom je als gast, en vertrek je als vriend

Peter Evenboer
11-1-2018

De gastvrjiheid, het ontbijt, het diner, de locatie, de accomodatie is van grootse qualiteit. Na vertrek verlang je weer snel naar het volgende bezoek aan dit paradijs van Portugal.

Ik was met mijn dochters 4 jaar en 6 weken op vakantie. De oudste kon heerlijk buiten spelen. We hebben ook lekker gezwommen in het verwarmde buiten bad.

We hebben heerlijk gegeten en mooie uitstapjes gemaakt.

We hebben een heerlijk verblijf gehad met zijn drieën.

Een heerlijke week gehad

Rijk Ponte
27-10-2017

Mooie, ruime en prima ingerichte tent met een uitstekende douch en prima bed. Daarbij een verwarmt privé zwembad en diverse zon- en schaduwplekken maakten het voor ons maar lastig om nog wat van de omgeving te gaan bekijken.

Ook de gastvrijheid van Gonny en Aitze maakte deze vakantie voor ons helemaal af en we hebben de laatste avond heerlijk gegeten in het restaurant op aanraden van jullie. Dank daarvoor.

Super! Van harte aanbevolen.

Edwin
26-10-2017

Wij hebben eind oktober het vakantiehuis gehuurd en ontzettend genoten van onze tijd daar. Prachtige omgeving, hele aardige eigenaren, zeer comfortabel, fijne bedden en beddengoed, heerlijke badkamer met jacuzzi, goede internetverbinding, praktisch keukentje. Kortom, alle ingrediënten voor een heerlijk verblijf.

Heerlijk tot rust komen in een super omgeving!

Ronald Nijenhuis
15-10-2017

Groot en comfortabel huis met twee ruime slaapkamers met privebadkamer. Heerlijk groot zwembad met badhuis waar je heerlijk kunt genieten tot de laatste zonnestraal.

Terrein rondom erg fraai ingericht met veel privacy. Mooie groene omgeving met voldoende mogelijkheden om je cultureel, sportief of qua natuur te vermaken. Aitze en Gonne zijn zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren die hun uiterste best doen om alles voor hun gasten naar wens te maken. Daarnaast ook heerlijk gegeten in hun restaurant!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in Arco de Baúlhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) scoort een 9.82 uit 10 op basis van 58 reviews.