9,8

53 reviews over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in het Nederlands

Super!

fam. van Dijk, 31-1-2018

Wat was dit een ongelooflijk fijn plekje. De tent zag er pico bello uit, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben enorm genoten van ons privé zwembad. Gonne maakt de lekkerste tapas en Indonesische rijsttafels. s'Avonds naar beneden om op het grote grasveld te voetballen, tennissen en andere spelletjes te doen. Porto is zeer de moeite waard om een dagje naar toe te gaan. Wij hadden een topweek bij Aitze en Gonne.

Hier kom je als gast, en vertrek je als vriend

Peter Evenboer, 11-1-2018

De gastvrjiheid, het ontbijt, het diner, de locatie, de accomodatie is van grootse qualiteit. Na vertrek verlang je weer snel naar het volgende bezoek aan dit paradijs van Portugal.

Ik was met mijn dochters 4 jaar en 6 weken op vakantie. De oudste kon heerlijk buiten spelen. We hebben ook lekker gezwommen in het verwarmde buiten bad.

We hebben heerlijk gegeten en mooie uitstapjes gemaakt.

We hebben een heerlijk verblijf gehad met zijn drieën.

Een heerlijke week gehad

Rijk Ponte, 27-10-2017

Mooie, ruime en prima ingerichte tent met een uitstekende douch en prima bed. Daarbij een verwarmt privé zwembad en diverse zon- en schaduwplekken maakten het voor ons maar lastig om nog wat van de omgeving te gaan bekijken.

Ook de gastvrijheid van Gonny en Aitze maakte deze vakantie voor ons helemaal af en we hebben de laatste avond heerlijk gegeten in het restaurant op aanraden van jullie. Dank daarvoor.

Super! Van harte aanbevolen.

Edwin, 26-10-2017

Wij hebben eind oktober het vakantiehuis gehuurd en ontzettend genoten van onze tijd daar. Prachtige omgeving, hele aardige eigenaren, zeer comfortabel, fijne bedden en beddengoed, heerlijke badkamer met jacuzzi, goede internetverbinding, praktisch keukentje. Kortom, alle ingrediënten voor een heerlijk verblijf.

Heerlijk tot rust komen in een super omgeving!

Ronald Nijenhuis, 15-10-2017

Groot en comfortabel huis met twee ruime slaapkamers met privebadkamer. Heerlijk groot zwembad met badhuis waar je heerlijk kunt genieten tot de laatste zonnestraal.

Terrein rondom erg fraai ingericht met veel privacy. Mooie groene omgeving met voldoende mogelijkheden om je cultureel, sportief of qua natuur te vermaken. Aitze en Gonne zijn zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren die hun uiterste best doen om alles voor hun gasten naar wens te maken. Daarnaast ook heerlijk gegeten in hun restaurant!

Weer een super Vakantie!

Bibi, 30-9-2017

We waren weer op vakantie bij aitze en gonne, en weer hebben wij een super vakantie gehad. Ivy kon heerlijk buiten spelen en wij hebben genoten van de privacy en de gastvrijheid van gonne en aitze :) heerlijk gegeten en gezwommen in ons privé zwembad. Wil je een mooie vakantie voor jong en oud kom dan hier naartoe en geniet volop van Noord Portugal.

Gewoon geweldig

Evelien kaandorp, 13-9-2017

Dit jaar voor de tweede keer bij Aitze en gonne een tent gehuurd op de glamping. Het is ontzettend mooi geworden en wij hebben dan met twee pubers van 17 jaar dan ook heerlijk genoten. Uitstapjes gemaakt op advies van Aitze heerlijk gegeten en ook veel steden bekeken. Portugal Noord is geweldig voor iedereen. Wij komen zeker nog een keer terug en hoop dat ze dan weer zo kunnen genieten als dat we afgelopen jaar gedaan hebben.

Verborgen paradijsje!

Pieter, An, Loes, Fran en Bas x, 8-9-2017

Wat hebben we genoten van ons verblijf! Wij logeerden in het ruime en gezellige vakantiehuis! Het huis is van alle comfort voorzien en bovendien krijg je er nog een gezellige poolhouse bij. Ruim en zeer aangenaam zwembad (weinig chloor). Ook de omgeving heeft veel te bieden: Porto, Braga, een bezoekje aan de Douro vallei,..zijn allemaal toppertjes!

Het domein is prachtig en zodanig georganiseerd dat iedereen van zijn privacy kan genieten.

En vooral wat een gastheer en gastvrouw: echte lieverds :-). Als geen ander voelden ze de gasten perfect aan, altijd stonden ze klaar voor tips of een babbel. Heel aangenaam om in het gezellige restaurantje van de heerlijke maaltijden te genieten.

Kortom: een echte aanrader!

Rust, natuur en samenzijn

Judith van Weel, 3-9-2017

Voor ons de tweede keer op de Quinta. En hoewel het aantal safaritenten inmiddels verdubbeld is, is de sfeer nog steeds hetzelfde. Een oase van rust en ruimte. Er was wel iets meer omgevingsgeluid, maar omdat we om de dag er zelf op uit trokken, was dat geen bezwaar.

Het terrein is inmiddels nóg mooier aangelegd. De tent en het zwembad waren nog steeds in de perfecte, goede staat.

Aitze en Gonne zijn echt de perfecte gastheer en gastvrouw: als er wat is, kun je terecht. Verder bieden ze je de kans je vakantie helemaal naar wens in te richten en als je daarbij tips nodig hebt, dan hebben zij die!

Heerlijk gewandeld met hun 4 hondjes, genoten van de maaltijden en ontbijtjes...

Wij bevelen deze vakantieplek aan iedereen aan! Regel een huurauto en voel je helemaal vrij: Portugese wegen zijn zoooooo rustig... 👍🏻

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in Arco de Baúlhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) scoort een 9.82 uit 10 op basis van 54 reviews.