Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping)
9,9

74 reviews over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in het Nederlands

Europese topklasse!!

Arjan,
29-11-2018

Ingeklemd tussen de bruisende rivier ‘de Tamega’ en rustieke naaldwouden ligt dit schitterende paradijsje, gerund door een allerhartelijkst koppel met onovertroffen gastvrijheid. En of je nu een heerlijke safaritent met je eigen privé-zwembad hebt gehuurd of je vakantiedagen doorbrengt in het vakantiehuis, eveneens met een groot eigen zwembad, dit is genieten ‘to the max’. Ofschoon ik vrij bereisd ben en vele accommodaties heb mogen ervaren, ben ik nog nergens een pareltje als dit tegengekomen.

Eigenlijk is het schrijven van een dergelijke review zeer gevaarlijk, omdat ik dan de kans loop mis te grijpen vanwege te veel boekingen, maar ik wil een dergelijke ervaring niemand onthouden.

Eén waarschuwing echter: eenmaal in deze accommodatie geweest, betekent voor altijd terugkomen.

Compleet vakantiehuis in een prachtig natuugebied

Carry Geijssen,
16-11-2018

Wij hadden het prachtige ruime vakantiehuis met zwembad gehuurd. Luxe slaapkamers met badkamer. Zeer ruime huiskamer met keuken. Verwarmd zwembad incl. Ligstoelen met barhuisje om te ontbijten.

Ik denk niet dat er veel glampings zijn die zoveel te bieden hebben. Iedere tent zijn eigen verwarmd zwembad, veel ruimt om je heen dus veel privacy, maar óók een mogelijkheid pm de andere gasten te ontmoeten bij een geweldige maaltijd die door de gastvrouw is bereid. Afwisselend menu, zeer goede kwaliteit en gezelligheid gegarandeerd door de bijzonder gastvrije beheerders . Wat wil een mens nog meer?

Gewoon top!

Annette,
10-11-2018

Een prachtige accomodatie, alles wat je je kan wensen is aanwezig. Het is keurig verzorgd, superschoon en de omgeving is prachtig. De eigenaren staan altijd voor je klaar. De sfeer is informeel en ontspannen. Een heerlijke plek om zorgeloos te ontstressen.

Magisch, liefdevol , gezelligheid, warmte, lol!

Marijke sanberg,
9-11-2018

Het is hier zo omzettend thuis komen. Dit wilde ik mijn kinderen ook laten meemaken.

Zo reisde we in mei met zijn vieren naar Portugal.

Mijn kids zijn 26 en 20. Zij vonden het super!

Onze vakantie kon niet beter.

Rini Langkruis,
18-10-2018

We hadden het vakantiehuis gehuurd met een groot privé zwembad.

Bij aankomst konden wij gelijk na de vliegreis eten in het restaurant.

Dat was al direct heel goed, dus onze vakantie begon uitstekend.

Het vakantiehuis is heerlijk ruim - 160 m2 en van alle gemakken voorzien.

Het zwembad is verwarmd, wat in het naseizoen soms wel van pas komt.

De safarietenten op het terrein zijn allemaal voorzien een privé zwembad, wat ideaal is als je met kinderen komt. Voor kinderen is er een veilige trampoline, volleybal, tafeltennis, badminton, darts, jeu de boule enz.

De Quinta do Cascalhal ligt midden de natuur, maar met de auto ben je in 5/10 min in de leukste dorpjes, waar alles te koop is.

Omdat het restaurant van zeer hoge kwaliteit is en zeer betaalbaar, kun je lekker afwisselend uit eten gaan in het camping restaurant of in een van de dorpjes in de buurt.

Noord Portugal is voor ons een unieke ervaring. Wij komen hier zeker weer terug,

Wij komen zeker weer terug!

Willemijn en Denny,
25-9-2018

Wat een fantastische plek is dit! De tent zag er zo mooi en schoon uit. Heerlijke bedden, douche en een bedje en kinderstoel voor onze zoon. Wat een rust en privacy met zo'n eigen zwembad, wat een luxe! En wat kan Gonne heerlijk koken, wat hebben we hiervan genoten. Aitze en Gonne hebben Quinta do Cascalhal met zoveel passie neergezet. Wij hebben zo'n heerlijke vakantie gehad (eerste keer met z'n 3-en!) en we komen zeker terug! ook in de omgeving is namelijk genoeg te bekijken en te doen en we zijn echt nog niet aan alles toe gekomen. Ik zou deze plek echt iedereen aanbevelen!

Nooit meer naar huis. Wat een paradijs.

Linda & Danny,
25-8-2018

Het was in 1 woord fantastisch. Prachtige safari lodge tent voorzien van alle comfort met privézwembad. Het paradijs in Portugal! Aitze & Gonne zijn enorm gastvrij super lieve mensen. Het voelde enorm vertrouwd een gevoel van thuiskomen. Alles kan en niets moet! Onze dochters (12+8) vonden het geweldig! Het eten was super ook wij vonden het Michelin sterren waardig Gonne is een keukenprinses iedere maaltijd was een feest.

Wij hebben een week lang heerlijk mogen genieten van de rust en de luxe.

De omgeving heeft zoveel te bieden wij zijn nog niet uitgekeken. Wij zijn verliefd geworden op dit mooie plekje in Noord Portugal en komen hier zeker weten terug.

Ge-wel-dig

Dianne,
19-8-2018

Fantastische week gehad waarin we echt op en top vakantie hebben gehad. Aitze en Gonne zijn ontzettend gastvrij. We hebben elke avond heerlijk gegeten bij Gonne en ook het ontbijt was super. Het was voor ons de eerste keer in een Glamping tent maar het is erg goed bevallen. Goede bedden, prima keuken en fijne badkamer. Het toppunt van de vakantie was het zwembad bij de tent. Ideaal met kleine kinderen (ook met grote) We hadden het idee dat we er alleen waren want je hebt ontzettend veel privacy. Wij gaan nooit ergens twee keer heen maar Quinta do Cascalhal gaan we zeker nog een keer bezoeken! Vooral omdat er in de buurt ook genoeg te doen is.

Wij hebben in Europa al veel kleinschalige vakantieplekken bezocht met onze kinderen en Quinta do Cascahal behoort echt bij de toppers. Niet in de laatste plaats door de gastvrijheid van Gonne en Aitze. Alles kan, niets moet, zo voelt het hier. De ruime en schone tent met een privézwembad en veel privacy beviel erg goed. Net als het heerlijke eten en de omgeving waar veel te doen is, zeker ook met jongens van 12 en 9. Met als spannend hoogtepunt Canyoning met zeer professionele begeleiding op aanraden van Gonne en Aitze. Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) in Arco de Baúlhe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ minicamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.