Géén boekingskosten
PortugalPortoArco de BaúlheVakantiehuizen Arco de BaúlheVakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ Glamping)

Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ Glamping)

PortugalPortoArco de Baúlhe

• 7.9Inrichting
  • 8.8Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

97 Reviews over Quinta do Cascalhal (+ Glamping)

• 10Jelle V.22-01-2022

Geweldig genoten!!

Wat een heerlijke plek voor mijn gezin! Nog nooit zn heerlijke vakantie gehad en wat een mooie plek! Sochtends wakker worden en ontbijten op het terras in de opkomende zon😍.. Ook de omgeving is geweldig, met genoeg te doen voor het hele gezin!

• 10Natuur
  • 10Rinus Langkruis11-01-2022

Geweldige Glamping

We komen hier al voor de 3de keer en het bevalt ons nog steeds uitstekend. De rust op het resort en de gastvrijheid van Aitze en Gonne Bouma zorgt voor een fantastische vakantie in Portugal. De luxe van je eigen prive zwembad en de zeer ruime plekken en het prachtige uitzicht in dit mooie deel van Portugal maakt onze verblijf compleet. Wij komen zeker weer terug.

• 10Natuur
  • 9Marjolein14-12-2021

fantastische plek

Wat een mooie plek, met geweldig uitzicht en veel privacy per tent. De tenten zijn ruim , goed uitgerust en het privé-zwembad vonden onze kinderen van 14, 12 en 8 heerlijk. De glamping is heel mooi aangelegd en goed onderhouden. 'Beneden' is de restauranttent met het watertje en het sport/speelveld daarbij ook een fijne plek. We hadden in de herstvakantie nog heerlijk weer, 's avonds wel wat frisser, maar mocht je willen, kun je nog een kacheltje aansteken. Ondanks geen hoogseizoen genoeg te doen in de omgeving, goede tips gekregen van de gastvrouw. Door omstandigheden was de restauranttent nu helaas gesloten, maar genoeg restaurantjes redelijk in de buurt. Als reactie op de vorige recensie: van de snelweg hadden wij totaal geen last. De wifi deed het inderdaad niet, werd aan gewerkt. Voor eindschoonmaak inclusief opgemaakte lijkt mij een bedrag van €45 redelijk normaal.

• 9Natuur
  • 3JoLi07-09-2021

Mooi uitzicht met een teleurstellende ervaring

Mooie locatie, mooi uitzicht, heerlijk privé zwembad, maar daar blijft het bij. Geen rustige omgeving (snelweg nabij, verkeer raast er 24/7 bij langs), restaurant (tegen Nederlandse prijzen!) niet open ("te veel werk"). Slechte wifi ("gebruik je eigen bundel maar"), eigen vuilnis 2 km verder op zelf weggooien ("wordt hier niet opgehaald"), eindschoonmaak in rekening voor 4,5 uur (45,00), terwijl je zelf bezemschoon moet opleveren en afwas moet doen, schoonmaakpakket (afwasborstel, afwasmiddel en vaatdoekje) in rekening voor maar liefst 12,50! Kortom, een teleurstellende ervaring. Weinig gastvrijheid ervaren, voornamelijk gericht op commercieel belang (prijs/kwaliteitverhouding niet in verhouding).

• 7Ruimte
  • 10Joyce10-08-2021

Geweldig!

We hebben een heerlijke week gehad in de Dome tent. De naam Boa Vista klopt helemaal: Wat een prachtig uitzicht vanaf het terras! De tent ligt bovenaan op het terrein, waardoor je volledig vrij zit en veel privé hebt. Je kan de gezelligheid en contact met andere gasten opzoeken als je dat zelf wilt door in het ‘restaurant’ te eten (3 avonden per week). Echt een aanrader! Wat een mooie plek zo aan de vijver en het eten is heerlijk. Kinderen vinden elkaar op het grasveld, waar ze gebruik kunnen maken van allerlei sport en spelmaterialen. Gonne en Aitze zijn geweldige, gastvrije mensen. Je voelt je direct thuis en welkom vanaf het moment dat je aankomt. We waren er maar een week, maar hadden graag langer gebleven. (De WiFi was niet heel goed, maar eerlijk gezegd vond ik dat juist een pluspunt. Echt even tijd voor elkaar)

• 10Sabine Bruns22-10-2020

Heerlijke plek!

Wij waren de hekkensluiters van een vreemd jaar (corona). Ik heb deze locatie op Facebook voorbij zien komen. Wat een heerlijke plek! Wat een rust en ruimte. Wij verbleven in het huis. Aitze heeft ons de tent ook laten zien, wat ziet dat er gezellig uit. Heel slim ingericht allemaal en met privézwembad!! Er is een groot terrein bij met oa. een basket, tafeltennistafel, trampoline, en een net voor badminton of volleybal. De kinderen vinden elkaar daar en hebben het heel gezellig samen. Het verwarmde privézwembad is super. Gonne en Aitze zijn fijne, lieve mensen die echt met je meedenken en veel ideeën hebben over waar te eten en wat te doen. Er is veel te doen in de omgeving. Wat wij zeker aanraden is de Canyoning tour met Ilona en Ricardo, een dag om nooit meer te vergeten en de Douro-vallei prachtig, Park Pena Aventura (fantasticable), wauw!. Porto en het strand ook niet overslaan! Oh ja, en de kookkunsten van Gonne.....heerlijk!

• 10Isabel Eggermont25-08-2020

Super glamping ervaring

We hadden een fantastische tijd met onze kinderen van 13 en 16. De eigenaars zijn heel vriendelijk. Hét eten is er super lekker. De glamping iglo was gezellig. Hét uitzicht fantastisch en het privé zwembad was geweldig.
    Onze tieners wilden een actieve vakantie. En die kregen we. Zelfs wij als ouders genoten van de wolven toer en de fantastic cable. Maar het hoogtepunt was de canyonning. Een top ervaring. Merci voor een super weekje met onze bubbel in onze bubbel tent

• 10Bertie09-08-2020

Fantastische glamping op een fantastische plek

Zojuist terug van een geweldige week in een glamping tent mét privé zwembad. Wat een zaligheid, tent is zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Schoon, tuin rondom tent en zwembad ligt er strak bij. Aitze en Gonne zijn ontzettend goede hosts. Tips wat je zoal kunt doen in de omgeving( genoeg te doen) Gonne tovert de lekkerste gerechten uit haar mouw en Aitze brengt het met liefde aan je tafel. Het fijnst vonden wij het privé zwembad. Al vaker in een glamping tent geweest maar nog nooit met een privé zwembad. En de tuin er omheen is super groot. Kortom een fantastische week in een wel hele mooi streek van Portugal

• 9Fam. Koridon20-07-2020

Om het kort te houden zal ik het in één woord samenvatten, het was Geweldig! Het uitzicht, de accommodatie, de vriendelijke en behulpzame eigenaren, het eten, en niet te vergeten.....je eigen prive zwembad. Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad daar en komen zeker nog een keer terug! Gonne en Aitze, hartstikke bedankt en tot snel! Groetjes, Lyon,Josieke, en Lois Koridon

• 9Rouma Patrick10-07-2020

Een onvergetelijke vakantie met privé zwembad!

Fantastisch vakantie met het gezin achter de rug! Aitze en Gonne zijn héél vriendelijk en staan altijd klaar voor je. Gonne kan héél lekker koken. Ook vegetarisch👌🏻

Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ Glamping) info

• CafeBeschikbaar (1)