Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ Glamping)

Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ Glamping)

9.7Fenomenaal

Portugal, Porto, Arco de Baúlhe

9.7Fenomenaal

• 9.5Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

90 reviews over Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ Glamping)

• 10Bertie09-08-2020

Fantastische glamping op een fantastische plek

Zojuist terug van een geweldige week in een glamping tent mét privé zwembad. Wat een zaligheid, tent is zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Schoon, tuin rondom tent en zwembad ligt er strak bij. Aitze en Gonne zijn ontzettend goede hosts. Tips wat je zoal kunt doen in de omgeving( genoeg te doen) Gonne tovert de lekkerste gerechten uit haar mouw en Aitze brengt het met liefde aan je tafel. Het fijnst vonden wij het privé zwembad. Al vaker in een glamping tent geweest maar nog nooit met een privé zwembad. En de tuin er omheen is super groot. Kortom een fantastische week in een wel hele mooi streek van Portugal

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Fam. Koridon20-07-2020

Om het kort te houden zal ik het in één woord samenvatten, het was Geweldig! Het uitzicht, de accommodatie, de vriendelijke en behulpzame eigenaren, het eten, en niet te vergeten.....je eigen prive zwembad. Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad daar en komen zeker nog een keer terug! Gonne en Aitze, hartstikke bedankt en tot snel! Groetjes, Lyon,Josieke, en Lois Koridon

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Rouma Patrick10-07-2020

Een onvergetelijke vakantie met privé zwembad!

Fantastisch vakantie met het gezin achter de rug! Aitze en Gonne zijn héél vriendelijk en staan altijd klaar voor je. Gonne kan héél lekker koken. Ook vegetarisch👌🏻

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Stefan24-06-2020

Heerlijk rustig

Fijne tent met goede bedden, heerlijk om je eigen zwembad naast je tent te hebben. En schitterend uitzicht over de vallei.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    10Fam. De Jong02-11-2019

Super gezinsvakantie!

Net thuis gekomen van heerlijke vakantie in het schitterende vakantiehuis met verwarmd zwembad op dit mooie kleinschalige vakantiepark.

Heerlijk gezwommen, fietsen in Porto met Baja bikes, in verschillende restaurants echt heerlijk echt Portugees gegeten.

Gezellig een avond met andere gasten van de kookkunst van Aitze en Gonne mogen genieten. Erg gezellig en leuk dat dat ook in oktober kan.

Ook als het iets minder weer is, is er genoeg te doen in de omgeving met 2 kinderen van 8 en 11 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Paul en Janou28-09-2019

Veel privacy, eigen zwembad en gastvrije eigenaren

Op deze prachtige, groene plek met veel privacy hebben Aitze en Gonne het mooi voor elkaar! Wij verbleven in de Pinheiro tent met eigen zwembad. Ruim opgezet en een heerlijke tuin voor onszelf. ‘s Avonds kun je eten in het ‘restaurant’ beneden. Gonne kan heerlijk koken, dus schuif vooral aan. In de omgeving is ook genoeg te doen. Echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Sven Bouma24-09-2019

Geweldig mooi en gezellig!

Je waant je hier in het paradijs. De natuur, het uitzicht de mensen en de manier waarop deze glamping is aangelegd kun je afleiden dat er een heleboel liefde in is gestoken. Wij hebben hier een onvergetelijk verblijf gehad en komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Desiree21-09-2019

Een thuis in Portugal

Wij zijn er 2 weken geweest en gaan zeker weer terug! Prachtige accomodatie en omgeving! Rust, ruimte en heel veel privacy! Heerlijk gewandeld langs de Tamega. Wil je mee eten? Dat kan! Er wordt door Gonne heerlijk gekookt . In de omgeving is veel te doen en te zien, ook uitdagende activiteiten als canyoning. Wij hebben een toptijd gehad!! Obrigada!

• 9Ruud Vernout20-09-2019

Heerlijk verblijf hier!

Het Nederlandse echtpaar van deze kleine Glamping (5 luxe tenten met ieder een zwembad en een paar appartementen) geeft zoveel persoonlijke aandacht en service. Het eten door de eigenaresse (Gonne) bedacht en bereid is super. Zelfs als het keertje regent is het geen straf. Echt een aanrader voor bezoek!

• 10Inge Severens-Pansters08-09-2019

Heerlijk tot rust komen!

We hebben een heerlijke week gehad in een van de safari tenten. Prachtige locatie met een mooi uitzicht, heerlijk privé zwembad, super goed onderhouden verblijf en ook alles aanwezig voor onze baby. Heerlijk tot rust komen. We werden hartelijk verwelkomd door Aitze&Gonne en konden op onze eerste avond heerlijk mee eten in het restaurantje met een drie gangen menu, gekookt door Gonne. En wat kan ze heerlijk koken! De laatste avond hebben we hier weer gegeten. Super! We zouden iedereen aanraden om hier te verblijven.

Vakantiehuis Quinta do Cascalhal (+ Glamping) info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen