Sorteren

Reviews over Arco de Baúlhe

Compleet vakantiehuis in een prachtig natuugebied

Carry Geijssen
    16-11-2018

Wij hadden het prachtige ruime vakantiehuis met zwembad gehuurd. Luxe slaapkamers met badkamer. Zeer ruime huiskamer met keuken. Verwarmd zwembad incl. Ligstoelen met barhuisje om te ontbijten.

Fantastisch, zowel rust als veel activiteiten.

Herman
    10-11-2018

Ik denk niet dat er veel glampings zijn die zoveel te bieden hebben. Iedere tent zijn eigen verwarmd zwembad, veel ruimt om je heen dus veel privacy, maar óók een mogelijkheid pm de andere gasten te ontmoeten bij een geweldige maaltijd die door de gastvrouw is bereid. Afwisselend menu, zeer goede kwaliteit en gezelligheid gegarandeerd door de bijzonder gastvrije beheerders . Wat wil een mens nog meer?

Gewoon top!

Annette
    10-11-2018

Een prachtige accomodatie, alles wat je je kan wensen is aanwezig. Het is keurig verzorgd, superschoon en de omgeving is prachtig. De eigenaren staan altijd voor je klaar. De sfeer is informeel en ontspannen. Een heerlijke plek om zorgeloos te ontstressen.

Magisch, liefdevol , gezelligheid, warmte, lol!

Marijke sanberg
    9-11-2018

Het is hier zo omzettend thuis komen. Dit wilde ik mijn kinderen ook laten meemaken.

Zo reisde we in mei met zijn vieren naar Portugal.

Mijn kids zijn 26 en 20. Zij vonden het super!

Onze vakantie kon niet beter.

Rini Langkruis
    18-10-2018

We hadden het vakantiehuis gehuurd met een groot privé zwembad.

Bij aankomst konden wij gelijk na de vliegreis eten in het restaurant.

Dat was al direct heel goed, dus onze vakantie begon uitstekend.

Het vakantiehuis is heerlijk ruim - 160 m2 en van alle gemakken voorzien.

Het zwembad is verwarmd, wat in het naseizoen soms wel van pas komt.

De safarietenten op het terrein zijn allemaal voorzien een privé zwembad, wat ideaal is als je met kinderen komt. Voor kinderen is er een veilige trampoline, volleybal, tafeltennis, badminton, darts, jeu de boule enz.

De Quinta do Cascalhal ligt midden de natuur, maar met de auto ben je in 5/10 min in de leukste dorpjes, waar alles te koop is.

Omdat het restaurant van zeer hoge kwaliteit is en zeer betaalbaar, kun je lekker afwisselend uit eten gaan in het camping restaurant of in een van de dorpjes in de buurt.

Noord Portugal is voor ons een unieke ervaring. Wij komen hier zeker weer terug,

Arco de Baúlhe scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews