Sorteren

Reviews over Arco de Baúlhe

Goede uitvalsbasis voor het noorden van Portugal

Gert en Kim
    7-8-2017

Om te gaan feesten of massa's cultuur op wandelafstand te hebben moet je hier niet zijn, maar wel om te genieten van rust in een heel mooie omgeving, en om uitstappen te doen in het noorden van Portugal.

Het dorpje ligt op een paar minuten van de autostrade (zonder dat je er last van hebt in het dorp zelf) en zo ben je binnen een redelijke tijd in de stadjes Porto, Guimarães en Braga, in één van de natuurgebieden in de buurt, of tussen de wijnranken van de prachtige Douro-vallei.

In het dorp zelf heb je alles wat je nodig hebt qua winkels.

prachtige omgeving

Jan Withaar
    30-10-2015

Mooi klein plaatsje waar je het ware portugal kan ontdekken

De moeite waard

Faes - Somers
    21-7-2015

Klein dorp met mooie natuur.

Supermarkt, apotheek,....aanwezig.

Uitstappen dichtbij

Leuk en gezellig stadje

Zeume002
    14-6-2015

Het uitgaansleven is beperkt maar de omgeving maakt dat ruimschoots goed en de bevolking is erg vriendelijk en behulpzaam

mooie lokatie

wim bosmans
    7-9-2014

het dorp zelf heeft een kleine dorpskern, maar alles is er voorzien, (bakkers, supermarkten...) en wekelijks zijn er in de omliggende dorpen nog markten die ook zeker een bezoek waard zijn. De twee natuurparken waar tussen het dorp zich bevindt, bieden voor de liefhebber een afwisseling qua pracht en me kan er stevig wandelen (heuvelachtig). in de zomer is er wel bijna elke week ergens een dorpsfeest, wat een goed zicht biedt op de lokale folklore.

Arco de Baúlhe scoort een 8,9 uit 10, op basis van 14 reviews