Hotel Casa da Calcada

Hotel Casa da Calcada
8,8

4 reviews over Hotel Casa da Calcada in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heel goed restaurant, maar de inrichting is mijns inzien gedateerd.

Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

JP Beiten
8-4-2009

Als je met de auto naar La Casa da Calçada gaat , dan is het even zoeken naar de ingang, maar als je eenmaal de oprijlaan gevonden hebt en naar binnen rijdt, dan kom je in een oase terecht. Alles aan La Casa doet weelderig en rijk aan. Het is er niet goedkoop, maar ook niet belachelijk duur. Maar je krijgt er een onbeschrijflijk gevoel voor terug. De ontvangst op de kamer met champagne in de koeler en rozenblaadjes op het bed maken je gevoel van luxe compleet. Opteer altijd voor een kamer met uitzicht op het centrale plein van het dorp, juist aan de overkant van de rivier.

2007

Een zeer groot hotel met een prachtige ligging

Jenny (België)
25-8-2007

Een zeer groot hotel met een prachtige ligging. De verlichting was minimaal in de kamer. Het eten was een cullinair hoogstandje, maar we hadden wel bij reservatie een tafel niet rokers gevraagd, en na een 1/2 uurtje hebben ze pal naast ons 3 rokers geplaatst. Dus weg smaak van het eten. Het personeel aan de receptie was zeer behulpzaam.

2006

Een geweldig luxe hotel met een schitterende ligging aan de rand van de plaats Amarante. Aan te raden om verblijf tijdens feesten te vermijden. Tijdens onze aanwezigheid ging een groep trommelaars tot 3.30 uur 's nachts door! Weinig slapen dus. Culinaire hoogstandjes vanuit de keuken; hele goeie (eigen) Vino Verde. Zeker aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa da Calcada voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa da Calcada in Amarante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa da Calcada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa da Calcada scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.