Reviews over Agra

Prachtig huis en ligging!

n. de vos,
    6-11-2013

Heerlijk genoten in dit ruime, zeer complete huis! Alles is aanwezig! De ligging is écht landelijk met veel privacy, zwembad en een grote tuin. Het huis ligt tegen een ruig, bergachtige natuurgebied waar je volop kunt wandelen. De hele entourage met loslopende koeien en geiten, watervallen, stroompjes en authentiek dorpjes maken het tot een prachtige vakantielocatie. Géén boulevard en winkeltjes, je zelf lekker vermaken! De bakker komt op verzoek, heel handig!

Het weer was in de herfstvakantie een beetje wisselvallig, regen maar óók zon! Op de wat mindere dagen een aantal steden bezocht waaronder Braga. Mooie oude stad met veel bezienswaardigheden en winkels. De wegen in de regio zijn erg bochtig en met veel hoogte verschillen. Wij huurden een Fiat Punto, prima auto maar een iets zwaardere motor is prettiger!

Het huis en de locatie zijn, als je van rust en natuur houdt, een aanrader!!

Agra scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews