Reviews over Abadim

Super plek voor dierenliefhebbers

Martine,
    1-8-2016

Een oase van rust in de bergen van Noord Portugal. Echt een heerlijke plek, zwembadje op het terrein, zwemwater (meertje) op 5 minuten rijden, de kinderen vermaakten zich uitstekend met alle dieren die er zijn. Ook hebben ze er 2 keer paard gereden/les gekregen. De gastvrouw en -heer en hun team hebben uitstekend voor ons gezorgd. We zijn er echt verwend. Mogelijkheid om er ook 's avonds te eten, menu voor het avondeten ging in overleg, handig met kinderen die niet alles lusten. En het eten was een welkome afwisseling op het door vlees gedomineerde eten in deze streek. Prima kamers, die goed koel blijven, en natuurlijk niet te vergeten steeds een lekker ontbijt.