Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

14 Reviews over Do Santo

• 7Conny04-04-2012

hotel voor golfers

Het hotel is gelegen naast een golfbaan en heeft ruime kamers en een binnenzwembad. Het ontbijtbuffet was goed, het restaurant was ons voor 's-avonds afgeraden door andere gasten. We hebben wel erg lekker gegeten in een restaurant in het dorp.

• 6Mr. Bloom23-03-2012

Fantastic value for money

Great deal for all inclusive holiday. If we had paid top price we may have been disappointed but we were delighted with our deal

• 6Jitske07-08-2011

Groot hotel maar met nog wat mankementen

Onze kamer in de zijvleugel was erg klam en vochtig omdat de luchtvochtigheid niet goed geregeld is. Het bed, de lakens, alle kleding, handdoeken en zelfs onze schoenen waren gedurende het verblijf vochtig en klam. Omdat de kamers veelal een deur hebben die alleen maar in zijn geheel opkan (dus niet op een kier of gekanteld), kun je 's nachts niet doorluchten, want anders kan iemand van buiten af zo je kamer in lopen. Personeel was niet echt vriendelijk, beetje kortaf. Ontbijt was karig voor een 4 sterren hotel. Hotel voelt gedateerd aan. Is echt toe aan een restyl.

• 8yesse Pleysier07-12-2009

mooi gelegen en rustige omgeving

het is een mooi hotel en het ligt zeer rustig om van daar wandelingen te maken naar de piko. Spijtig genoeg hadden we regen de eerste dag

• 6Klaas14-07-2009

Teleurstellend

Ligging is echt in 'the middle of nowhere' tenzij je van Golf houdt (ligt naast de baan). In de directe omgeving is echt helemaal niets interessants. Soms is afgelegen juist goed maar hier dus niet (rand van het dorp, aan de doorgaande weg, etc).

Service erg matig, de enige mensen die we gezien hebben is een chagrijnige ober en een receptioniste die de hele tijd staat te roken op het balkom achter de receptie.

Eten is zeer slecht: doodgekookt buffetje, half ei op kale sla als voorgerecht en een waterig soepje.

Kamers zijn verder wel netjes en samen met de allezins redelijke prijzen toch nog net een zesje maar ons zie je er niet meer terug.

• 8petra v/d boogaard12-05-2009

vooral niet a la carte eten

Personeel is onattent,en erligt een sjiek a la carte menukaart,maar dat eten vooral niet doen, het buffet schijnt beter te zijn,maar niet meer uitgeprobeerd, vanwege desinteresse, Wel een klacht ingediend,maar niets meer vernomen

• 10Beate13-04-2009

Nachtrag zur Bewertung

Sorry, hatte vergessen Punkte zu geben! Wie schon beschrieben, wir fanden die Lage und auch das Hotel insgesamt sehr empfehlenswert (für unsere Ansprüche), das Essen war gut, aber es gab anderswo noch Besseres, und über die Zimmerpreise kann ich wegen "Pauschalreise" leider nichts aussagen.

• 0Beate04-03-2009

sehr zufrieden

Im Rahmen einer Rundreise haben wir 2 Nächte in diesem Hotel verbaracht. Insgesamt waren wir sehr zufrieden mit den Zimmern, dem Personal und dem Essen - das restliche Angebot des Hauses haben wir nicht genutzt. Zimmer und Ausstattung waren gut und sehr gepflegt, das Frühstück reichhaltig (viel Auswahl!), und das Abendessen lecker. Die Lage ist - zumindest mit einem Mietwagen - sehr zu empfehlen für Ausflüge in die Berge, nach Funchal oder den Osten Madeiras, ebenso ist man in 10 Minuten (Auto) am Flughafen. Das Personal schien sehr bemüht, unsere Wünsche zu erfüllen (z.B. am Abreisetag früher zu frühstücken). Alles in Allem würden wir das Haus jederzeit weiter empfehlen.

• 7Kary27-08-2008

leider enttäuschend

Aufenthalt 19 Tage, etwas lang. Schönes. gediegenes Ambiente. Zimmer sauber und zweckmäßig. Hallenbad klein, aber ok, Whirlpool und Dampfbad durchgehend defekt. Essen sehr langweilig, kaum gewürzt und wenig ansprechend, Selbstbedienung in Jugendherbergsstil mit wenig Auswahl, Dessert nur viel süß und bunt. Golfangebot musste nachdrücklich eingefordert werden, Personal an der Rezeption ohne Engagement. Zimmerservice gut. Bedienungspersonal könnte freundlicher sein. Insgesamt entspricht dies nicht den 4 Sternen!!!

• 8Jeroen de Lignie04-08-2007

Wij waren hier nu voor de tweede keer. Sinds 1999 was er nu een hele nieuwe vleugel aan het gebouw gezet. Gelukkig wel helemaal in stijl. Interieur is ook vernieuwd, in koloniale stijl. Schitterende bar/lounge met hele gezellige zitjes. Mooi (binnen)zwembad met stoombad en jaccuzzi, 24 uur per dag open. We hebben twee keer een prima buffet in het restaurant gegeten voor 19 euro. In het dorpje is ook een steenoven-restaurant. De ligging is perfect, als je op Madeira komt voor rust en voor wandelingen. Het dorpje is heel klein, maar er is wel een supermarktje, een geldautomaat, etc. In het weekend kan het druk zijn, vanwege alle picknickende lokale bevolking. Kamers zijn heel netjes en schoon en van alle gemakken voorzien, behalve een minibar.

Hotel Do Santo info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)