Hotel Do Santo

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Do Santo

• 7Conny04-04-2012

hotel voor golfers

Het hotel is gelegen naast een golfbaan en heeft ruime kamers en een binnenzwembad. Het ontbijtbuffet was goed, het restaurant was ons voor 's-avonds afgeraden door andere gasten. We hebben wel erg lekker gegeten in een restaurant in het dorp.

• 6Jitske07-08-2011

Groot hotel maar met nog wat mankementen

Onze kamer in de zijvleugel was erg klam en vochtig omdat de luchtvochtigheid niet goed geregeld is. Het bed, de lakens, alle kleding, handdoeken en zelfs onze schoenen waren gedurende het verblijf vochtig en klam. Omdat de kamers veelal een deur hebben die alleen maar in zijn geheel opkan (dus niet op een kier of gekanteld), kun je 's nachts niet doorluchten, want anders kan iemand van buiten af zo je kamer in lopen. Personeel was niet echt vriendelijk, beetje kortaf. Ontbijt was karig voor een 4 sterren hotel. Hotel voelt gedateerd aan. Is echt toe aan een restyl.

• 8yesse Pleysier07-12-2009

mooi gelegen en rustige omgeving

het is een mooi hotel en het ligt zeer rustig om van daar wandelingen te maken naar de piko. Spijtig genoeg hadden we regen de eerste dag

Met vrienden

• 6Klaas14-07-2009

Teleurstellend

Ligging is echt in 'the middle of nowhere' tenzij je van Golf houdt (ligt naast de baan). In de directe omgeving is echt helemaal niets interessants. Soms is afgelegen juist goed maar hier dus niet (rand van het dorp, aan de doorgaande weg, etc).

Service erg matig, de enige mensen die we gezien hebben is een chagrijnige ober en een receptioniste die de hele tijd staat te roken op het balkom achter de receptie.

Eten is zeer slecht: doodgekookt buffetje, half ei op kale sla als voorgerecht en een waterig soepje.

Kamers zijn verder wel netjes en samen met de allezins redelijke prijzen toch nog net een zesje maar ons zie je er niet meer terug.

• 8petra v/d boogaard12-05-2009

vooral niet a la carte eten

Personeel is onattent,en erligt een sjiek a la carte menukaart,maar dat eten vooral niet doen, het buffet schijnt beter te zijn,maar niet meer uitgeprobeerd, vanwege desinteresse, Wel een klacht ingediend,maar niets meer vernomen

• 8Jeroen de Lignie04-08-2007

Wij waren hier nu voor de tweede keer. Sinds 1999 was er nu een hele nieuwe vleugel aan het gebouw gezet. Gelukkig wel helemaal in stijl. Interieur is ook vernieuwd, in koloniale stijl. Schitterende bar/lounge met hele gezellige zitjes. Mooi (binnen)zwembad met stoombad en jaccuzzi, 24 uur per dag open. We hebben twee keer een prima buffet in het restaurant gegeten voor 19 euro. In het dorpje is ook een steenoven-restaurant. De ligging is perfect, als je op Madeira komt voor rust en voor wandelingen. Het dorpje is heel klein, maar er is wel een supermarktje, een geldautomaat, etc. In het weekend kan het druk zijn, vanwege alle picknickende lokale bevolking. Kamers zijn heel netjes en schoon en van alle gemakken voorzien, behalve een minibar.

• 7Inge25-07-2007

Verbleven in Santo da Serra 8 en 9 juli 2007; in de plaats zelf is weinig te beleven. In de auto gestapt naar de oostpunt gereden, indrukwekkende rotsformaties in de oceaan gezien. Rustig hotel. Moesten wel zelf koffers naar 1e verd. sjouwen de trap op. Personeel is beleefd, kamer was goed. De gegrillde zeebaars was prima, maar vlees en groenten te gaar en te zout. Tweede dag van buffet gegeten, was goed, vooral de inktvis smaakte uitstekend.

Familie

• 10paola kisnser27-02-2007

Mooi hotel in klein koud dorpje, wel aardig. Slechts 6 km van zee, zo afgelegen is het ook weer niet, kan erger op Madera. Zeer Engels ingericht. Jammer dat ook de keuken zeer Engels georienterd is. Kortom, niet te vreten. Gekoote groente, aardappels en onnatuurlijk klaargemaakte kabeljouw (hoort daar niet) in rare kerry sausjes die geen enkele Madeirees op zou eten. Daar wordt ernstig tekort aan de eigen lekkere keuken aangedaan. Ook zeer goedkoop uitgevoerd. Als voorafje keuze uit halve gekookte eieren op een slabedje, of gesneden rode kool, of tomanten met voorverpakte kaas in blokjes en dat voor een Zuid Europees land? De invloed van de Noord Europese toerisme is in die keuken pijnlijk voelbaar, bah. Er zijn wel restaurantjes in het dorp, je hoeft dar niet te eten.

• 10paola kisner27-02-2007

Mooi hotel in klein koud dorpje, we aardig. Zeer Engels ingericht. Jammer dat ook de keuken zeer eEngels georienterd is. Kortom, niet te vreten. Gekoote groente, aardappels en onnatuurlijk klaargemaakte kabeljouw (hoort daar niet) in rare kerry sausjes die geen enkele Madeirees op zou eten. Daar wordt ernstig tekort aan de eigen lekkere keuken aangedaan. Ook zeer goedkoop uitgevoerd. Als voorafje keuze uit halve gekookte eieren op een slabedje, of gesneden rode kool, of tomanten met voorverpakte kaas in blokjes en dat voor een Zuid Europees land? De invloed van de Noord Europese toerisme is in die keuken pijnlijk voelbaar, bah. Er zijn wel restaurantjes in het dorp, je hoeft dar niet te eten.

• 7Ria Meijerman02-09-2006

heel erg afgelegen hotel, waar we 1 nachtje zijn geweest tijdens onze rondreis over Madeira, kamer was schoon en mooie badkamer, wel ideaal gelegen voor wandelaars. voor meer vragen, mail me gerust

0 tips over Hotel Do Santo

0 vragen over Hotel Do Santo

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenDiner, Lunch

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen