Vakantiepark
2,9

Onvoldoende

• Onderkomen1,0
  • Activiteiten1,0

We hebben een aantal aanbieders voor Cabanas De Sao Jorge voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiepark Cabanas De Sao Jorge in het Nederlands

slecht

hilda mol
9-5-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

heb nog nooit zo,n slecht hotel gehad zeer vochtig, lampen die stuk waren ,om over het zwembad niet te spreken een bonk roest.is duidelijk aan renovatie toe vooral hotelaccomodatie eten was ook niet denderend hp alleen 1 menu geen keuze ander toetje dan zelf betalen helaas slechte ervaring in zo`n mooie omgeving

Gereisd Met vrienden in april 2018

leuk voor een paar dagen

Anouk en Owen
5-9-2010

Opzich een hele mooie ligging. De noordkant van het eiland is toch zeker wel een aanrader om te verblijven je zit overal redelijk dichtbij met een half uur ben je in Funchal waar genoeg te doen is en met een half uur ben je ook in Sao Vicente waar je heerlijk kan eten! En het huisje, voor 3 of 4 dagen is het leuk maar wij waren er 2 weken. Het is heel klein, kan bijna je spullen niet kwijt, geen mogelijkheid om even je spullen uit te hangen. En het is erg vochtig binnen. Verder staan er 2 harde bedden op wieltjes dus dat schuift steeds uit elkaar! Een kleine badkamer. En het duurt even een paar minuten voordat je warm water hebt. Het is er opzich wel redelijk schoon, alleen sommige dingen zijn echt aan vervanging toe. Koelkastje kan je huren voor 5 euro per dag. Het ontbijt, niet veel keus elke dag hetzelfde. Wij hadden geluk dat het mooi weer was en dat het bijna overal op Madeira s'avonds feest was. We zijn daarom ook niet veel in het huisje geweest.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Vergane glorie

Andries en Ellen
29-6-2010

Wij zijn net twee weken terug en hebben gezocht naar een juiste omschrijving van dit sterk verouderde beschimmelde huisjes...vergane glorie. Inderdaad prachtig gelegen en het concept met ronde huisjes is perfect. Uitzicht grandioos. Huisjes hierentegen sterk verouderd en ruikend naar schimmel. Alles was vastgeplakt met tape (fohn, lampjes, spiegel etc). Wij hadden hier helaas ook alleen maar regen, mist en bewolking en alles was vochtig. De bedden vochtig, matrassen erg hard en de kussens waren slecht. Personeel vriendelijk, maar weinig gezien. Receptie hele dag dicht, bij bellen komt er ook niemand. Ontbijtruimte plafond geheel beschimmeld. Ontbijt zelf summier, maar prima. Weinig keus, maar dat ik wel lekker. Zwembad durfde niemand in, overdekt en ook weinig onderhouden. Jammer van het hele parkje dat het zo sterk verouderd is. Het had zo perfect kunnen zijn.

Gereisd Met partner in Thu Jun 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideale vakantieplek

Leo
27-5-2010

Enorm mooie ligging, personeel erg behulpzaam. Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2010

Ideale plek voor natuur liefhebbers!

margo
14-8-2009

Ideale plek voor mensen die niet in de hoofdstad fungal willen verblijven. Perfecte ligging op het eiland, schitterend uitzicht, ideaal vertrekpunt voor uitstapjes/wandeltochten! Huisjes zijn oké, maar enigzins verouderd. Weinig variatie in het ontbijt. Avond eten kan bij het park, maar ook in gezellige barretjes en restaurantjes in de buurt. Deze kant van het eiland was tijdens ons verblijf vaak bewolkt, terwijl het in fungal zonnig was.

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

rustige locatie met zeer goed restaurant

Ingrid
5-8-2008

Het park is rustig gelegen, buiten een klein dorp. Het uitzicht is prachtig! Een klein park, dus veel rust. Dorpjes zijn een klein stukje verderop, boodschappen zijn goed te doen in Santana. De bungalows zijn niet erg ruim, maar zijn een prima verblijf. De badkamer is naar verhouding ruim. Bij het park zit een restaurant, waar je goed en gevarieerd kunt eten. Een zeer uitgebreide kaart met goede vis- en vleesgerechten, pasta's en vegetarische maaltijden. De bediening spreekt redelijk Engels. Het zwembad bij het park is erg klein en overdekt. Dit was wel een minpunt. De dagelijkse schoonmaak in het huis is ok, maar niet bijzonder goed. Het ontbijt was voldoende, maar weinig gevarieerd.

Gereisd Met partner in juli 2008

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cabanas De Sao Jorge in Santana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cabanas De Sao Jorge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.