Hotel Vila Gale Santa Cruz

Hotel Vila Gale Santa Cruz
7,7

13 tips over Hotel Vila Gale Santa Cruz

denise_leo_2, 4-8-2014

Boek geen All in, eten in het plaatsje is goed en zeer voordelig.

Dat geld ook voor de winkels.

Prijzen in het hotel zijn zeer hoog.

Astrid Brouwer, 3-7-2014
Kies een zeezicht kamer, het uitzicht is bijzonder mooi.
Debby, 16-5-2014

Als je een goede eter bent zou ik volpension nemen in dit hotel. De Italiaan boven de supermarkt is inderdaad goed en bij de kerk zijn nog 2 tentjes waar je aardig kunt eten 's Avonds is het daar erg sfeervol maar dat was het ook wel zo'n beetje

Met knie- of andere klachten zou ik Madeira niet snel aanraden.

Zorg dat je bagage voor elkaar is, echt maar 1 stuk handbagage, want op vliegveld Santa Cruz zijn ze hier streng op en autoritair. Ook op gewicht ruimbagage (25euro/kg)

Romantisch voor 2

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Gale Santa Cruz voor je op een rij gezet:

Ben Cohen, 29-10-2013

Bezoek Bar, restaurant Bilheteira hebben heerlijke steak on a stone.

Funchal is per openbaar vervoer prima te bereiken lijn 53 express in 12 minuten.

Endrina en John, 21-9-2013
Kies zeker zeezicht, je ziet de vliegtuigen dicht bij langs komen! En een mooi uitzicht op zee!
Gonny Van Heerde, 17-9-2013
Boek half pension of alleen logies en ontbijt en eet en drink in vele restaurantjes buiten de deur

Patrick, 17-9-2013
Neem niet all-inclusive, maar ga in het dorp zelf eten. Vooral bij Sapori de Napoli (in een leeg winkelcentrum, maar het eten is onwijs lekker en de service is ook echt top) en Bilheteira (naast de kerk) kun je voor erg goed eten voor niet teveel geld! Bestel bij Bilheteira de "Stone steak". Echt een aanrader!!!
margretcox, 25-8-2013
Alleen in de hal van het hotel kun je inloggen op het internet. Jammer dat er geen free internet in het hele hotel was. Op Madeira kun je met gemak 15 dagen doorbrengen. Je moet wel een auto huren, anders zie je niets en ben je aangewezen op peperdure excursies. In juni staan er veel meer bloemen in bloei en is de temperatuur aangenamer om de prachtige levadas te bewandelen. De hoofdstad Funchal is bruisend, leuk, maar erg toeristisch en druk. Wij gaan zeker nog eens terug
Jo, 8-7-2013
Een all-in formule is eigenlijk overbodig , aangezien in het dorpje Santa Cruz (op wandelafstand) , de prijzen van eten en dranken super goedkoop zijn . Bv : Cola 33 cl : 1.20 euro - Vers sinaasappelsap : 1 euro 50 . Steak aux poivre : 7.50 euro , etc ...
Luc, 5-6-2013
Huur een auto om het eiland te verkennen