Hotel Vila Gale Santa Cruz

Hotel Vila Gale Santa Cruz
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Gale Santa Cruz voor je op een rij gezet:

124 reviews over Hotel Vila Gale Santa Cruz in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

niet slecht

koppel
13-6-2017

hotel en kamers keurig schoon niet hypermodern maar functioneel tv zeker 10 jaar oud en niet meer van deze tijd

eten was bijna altijd koud de warmhoud bakken waren blijkbaar kapot want deze stonden altijd zonder water en met alleen een lamp hou je het eten niet warm.

Dicht bij het "centrum" maar dat stelt niks voor bijna geen winkeltjes en een paar terrasjes en restaurantjes vliegveld op nog geen km afstand niet hinderlijk en binnen hoor je er niks van

leuke vakantie gehad maar niet om nog eens terug te keren dan kiezen we toch een ander hotel

mensen in het restaurant vliegen zich rot om de mensen te bedienen gewoon veel te weinig personeel daar en dan een "chef" die ze nog een uitbrander geeft af en toe jammer hoor ze doen hun best echt goed

Superhotel met vriendelijke bediening.

Eric
7-6-2017

Het eten en drinken is van goede kwaliteit. Ik begrijp de negatieve kwoteringen niet. We waren met 3 op 1 kamer en kregen een upgrade naar een juniorsuite. Misschien is dat niet altijd mogelijk maar voor ons was dat wel lekker meegenomen. De luchthaven is dichtbij maar niet echt hinderlijk. Ik verkies op Madeira dit wat afgelegen hotel boven een hotel in Funchal (nogal druk). Er is bovendien een shuttledienst vanuit het hotel naar de hoofdstad.

Prachtig rustig gelegen hotel

Kris
4-10-2016

Begrijp negatieve recensies niet; super 4 sterren hotel; niets op aan te merken. Vraag me af wat mensen thuis eten als ze hierover te klagen hebben... Goede prijs kwaliteit verhouding.

Boek wel kamer met zeezicht.

Een correct onthaal. Het personeel aan de receptie is soms wel nors, sommige zijn vriendelijker. Het personeel in het restaurant is wel vriendelijk. Het zijn mooie kamers, jammer dat je voor het water moet betalen. Ruime terras, grote bedden. Goede, praktische badkamer. Ik heb eigenlijk maar weinig of geen minpunten voor de kamer. Groot zwembad, genoeg ligbedden. Het ontbijt is vlekkeloos, geen opmerkingen, er is zelfs Espumante iedere dag. Het avondeten was minder, veel herhaling van de vorige dagen. Soms zag het er ook niet zo smakelijk uit. Dit is het enige minpuntje over dit hotel. Misschien dat de transferbus iets groter mocht. Een prima hotel en ik zou het aanraden.

kies een ander hotel om Madeira te verkennen

paul en marleen
24-8-2015

het eten is saai en volgens ons veel uit dozen en blik en buiten het 'plat' water is de drank (bier-wijn-dagelijkse cocktail (1) ) van zeer slechte kwaliteit, gewoonweg niet te drinken. Bedden zijn te hard voor mensen met rugproblemen.

In het hotel is niets, maar ook niets te beleven, tot rust komen noemen ze dat, neen : saai, saai en nog saaier.

Een goede raad : neem hier geen all-inn, het je honger of dorst ga naar het stadje, daar is het veel gezelliger en een stuk goedkoper. Bezoek de plaatselijke markt, daar kan je de Espada's zien liggen eer ze gefileerd worden (nb die vissen zijn altijd zwart).

fantastische accommodatie

Erpee te Dee
1-3-2015

voor 1 zakelijke overnachting had ik een kamer op de 4e etage met klein balkon en uitzicht op zwembad en de zee. Vliegtuigen kwamen langs op weg naar de landingsbaan, maar daarvan vrijwel geen hinder ondervonden. Kamer had een zitje, een koelkast met 3 flessen water erin, een kluis, een TV met ned. zender BVN. Maaltijden waren goed en ruim voldoende, echter lopend buffet en daardoor dus wat onpersoonlijk. Op sommige kamers slecht Wifi-ontvangst zo liet receptioniste me bij navraag zien, waaronder dus helaas ook mijn kamer. In de bar en de ruime ontvangsthal echter uitstekend wifi-ontvangst.

Fantastische locatie

Cor en Sylvia Olischlager
12-10-2014

Vila Gale is de plaats om tot rust te komen

Luxe compleet verzorgd hotel

denise_leo_2
4-8-2014

Minpunten zijn het werktempo van het personeel en ook hier te weinig bedden bij het zwembad dus rond 7 uur de wekker zetten om bij het zwembad een bedje te hebben.

Hoge prijzen in het hotel.

Rust en comfort

Astrid Brouwer
3-7-2014

Mooie ligging, met om de hoek het karakteristieke dorpje met ruim voldoende eet en drinkgelegenheden. Het hotelpersoneel is professioneel en vriendelijk maar niet opdringerig. Alle buffetten zijn voldoende gesorteerd en het eten is zeer smakelijk. Schoonmaak is goed, wij hadden geen last van "handdoeken" leggen. Zwembad is groot genoeg en met voldoende bedden en parasols. Niet echt voor kinderen, er is weinig tot niets te doen voor hen.

Mooi, sfeervol hotel. Ruim van opzet. Aardig en vooral correct personeel. Rolstoelvriendelijk (omgeving en rest van het eiland is dat zeker niet, veel steigen en dalen, m.u.v. de centrale hoofdstraat van Funchal, de hoofdstad). Wel echt een wandeleiland.

Servicegericht: 4 x per dag shuttleservice Funchal. Handdoek zwembad kun je lenen.

Ontbijt voldoende gevarieerd. Zat zelfs een soort van sect bij. Als je aan het touw van een scheepsbel trekt komt een vrouwtje tevoorschijn die eieren voor je bakt, spiegelei of omelet (uit een pak).'s avonds in de buurt niet veel te doen. Hotel heeft 2 x per week entertainment. Via touroperator kun je alleen een kamer met zijzeezicht krijgen. Met zicht recht op zee is via andere touroperator. Te boeken massage wordt goed uitgevoerd. Zwembad mag vanaf 19.00 uur niet meer gebruikt worden.

Links van het hotel zit op zo'n 100 m. afstand een bakkertje met heerlijke broodjes, koffie, verse jus d'orange, gebak en soms ook softijs. Deze wordt goed bezocht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Gale Santa Cruz in Santa Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Gale Santa Cruz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Gale Santa Cruz scoort een 8.43 uit 10 op basis van 130 reviews.