Hotel Enotel Golf

HotelWeer vandaag23°18°
Hotel Enotel Golf
8,2

5 reviews over Hotel Enotel Golf in het Nederlands

Heerlijk weer en goede service in hotel

Rja rommers
14-1-2018

Mooie levada wandelingen te maken bij een aangename temperatuur

Tophotel in interessante omgeving

Paul
5-10-2017

Hotel ligt op ca. 30 minuten rijden van hoofdstad Funchal. Het dorpje Santo da Serra waar het hotel ligt is eenvoudig en leuk om er doorheen te lopen en in een barretje koffie o.i.d. te nuttigen. Personeel van het Enotel is vriendelijk. Kamer is ruim, netjes en proper. Badkamer ook. Matrassen zijn aan de harde kant, maar liggen prima. Verder is er op tv BVN te zien.

Het ontbijtbuffet is fantastisch; wat een assortiment! Het dinerbuffet ook. Voor elk wat wils.

Zwembad is geheel indoors en toen wij er waren werd er vrijwel geen gebruik van gemaakt.

Jammer dat wifi-bereik alleen beperkt is tot (centrale) openbare ruimtes. In de kamers helaas niet. Voor een dergelijk (4-sterren!) hotel is dit tegenwoordig wel een must.

Ook een waterkoker met koffie/theevoorziening op de kamer ontbreekt. Jammer.

Netjes

Sandra Hutchison
27-6-2017

Hotel oogt verzorgd, hal heeft een Oosterse inrichting. Kamer eenvoudig, schoon. Prima badkamer met föhn. Prima ontbijt, vrij veel keus, vers fruit, ook Engels ontbijt, cake, kruidkoek, salade, yoghurt ,etc. Rondom hotel enkele winkel en pinautomaat aanwezig, plus een leuk parkje. Kan hier fris zijn, trui of jas is geen overbodige luxe.

Oude reviews (archief)

Leuk/ mooi hotel

Laura
18-11-2016

Leuk gezellig en proper hotel.

Meer afgelegen

Bij onze kamer klein terras met open tuin

Ontbijt misschien wel eentonig bij langer verblijf

Rustig gelegen hotel

Rudie
6-8-2015

Dit hotel is gelegen in Santo Antiono da Serra en makkelijk bereikbaar via Santa Cruz/Machico (via ER 207). Ga vooral niet via Funchal omhoog, want dat is een enorme omweg.

Personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn prima. Het ontbijt en diner voldoen aan de verwachtingen van een 4-sterren hotel. In eerste instantie lijkt de ligging niet ideaal, omdat het redelijk hoog en afgelegen ligt, maar vanuit dit hotel is uitstekend het oosten en het hart van Madeira te ontdekken. De Balcoes in Ribeiro Frio en de top van de Pico do Arieiro liggen in de buurt. Ook Ponta de Sao Lourenco is eenvoudig te bereiken.

Hotelgasten zijn voornamelijk golfers, omdat er een grote golfbaan in de buurt ligt.

We hebben een aantal aanbieders voor Enotel Golf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enotel Golf in Santa Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enotel Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enotel Golf scoort een 8.22 uit 10 op basis van 5 reviews.