Hotel Residencial Encumeada

Hotel Residencial Encumeada

5.6Voldoende

Portugal, Madeira, Ribeira Brava

5.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Residencial Encumeada voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

9 reviews over Hotel Residencial Encumeada

• 6Bonehead17-01-2016

Goed voor een paar dagen

Prachtige ligging en hotel is blijkbaar net gerenoveerd. In the middle of nowhere. Dat dan weer wel. Het eten was in buffetvorm en ver onder de maat. Beter is om een taxi te nemen en elders te gaan eten. De kamers waren acceptabel en het personeel voldoende vriendelijk

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 7Frits24-05-2011

voor herhaling vatbaar

hebben in dit hotel 2 nachten doorgebracht 18/19-5 19/20-5 2011 als onderdeel van een fly- en drive vakantie. waren onder de indruk van de reacties van onze voorgangers in februari. Onze ervaringen waren positief. Men heeft zich blijkbaar toch wat van het commentaar aangetrokken (onze voorgangers zullen vast de enige niet geweest zijn) en verbetering aangebracht. Het personeel was behulpzaam, het eten goed. Het weer kan er behoorlijk wisselvallig zijn maar daar kan men uiteraard niets aan doen.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 3van Oene19-02-2011

Sluiten die hap!

Onvriendelijk personeel. Gemeenschappelijke ruimte niet verwarmd. De kamers ruiken vochtig, zijn koud, niet schoon. Met de jassen aan in het restaurant. Niet verwarmd en enkel glas. Steenkoude borden bij het buffet. Wij zijn i.p.v. 2 nachten na 1 nacht al vertrokken. Net een jeugdherberg. Vreselijk lawaaiig en tot 0.3 u `s nachts gepraat,geloop en gegil in de gangen. Wegwezen hier.

Gereisd met partner in februari 2011

• 5welly04-04-2010

onderhoud nodig

Als je aan komt rijden dan zie je een mooi hotel en als het niet mistig is een mooie omgeving .Eenmaal in het hotel blijkt er geen lift te zijn, koffers 2 trappen naar boven tillen. De vloerbedekking is vies en bobbelig.Knappe badkamer maar schimmelig, compleet verweerd niet te gebruiken balkonsetje. Viese kussens. Ontbijtbuffet redelijk, we hebben het nog nooit gedaan maar we zijn deze keer bij het buffet weggelopen.Zijn lekker gaan eten in lager gelegen pousada dos vinhaticos. Als het achterstallig onderhoud weggewerkt wordt heeft het hotel zeker potentie!

Gereisd met partner in maart 2010

• 5merlijn15-02-2010

Mooie ligging, onaangename sfeer

Het hotel ligt prachtig, alleen wel meer kans op koud en nat weer. Wij waren er in januari en het was stormachtig en maar 4 graden, terwijl het bij de zuidkust boven de 20 graden was. Het personeel was heel ongastvrij. Ze waren aanwezig, maar deden niet hun best het de gasten naar de zin te maken, zeiden amper gedag als wij dat deden. Het restaurant had geen verwarming dus we zaten er met een dubbele jas te eten. Kamer was ruim, met een heel klein 2-persoonsbed. (twijfelaar)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 5Jet03-05-2007

Prachtig gelegen hotel,buitenkant verzorgt, echter de kamers geven een ander beeld. Geen ventilatie- mogelijkheden in de badkamer, zodat er schimmelvorming is ontstaan in ongeveer de gehele badkamer(siliconenranden, muren en plafonds. Tochtende buitendeuren naar het balkon,tevens wat schimmelvorming in de slaapkamer. Avond buffet niet bijzonder,veelal koud. Ochtendbuffet zeer uitgebreid. Vriendelijke receptioniste die zeer goed engels en frans spreekt. In de omgeving alleen een snackbar,verder geen supermarktje waar iets gekocht kan worden.

Gereisd in mei 2007

• De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand20 minuten met de auto, > 10 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken