Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Dorisol Pousada Dos Vinhaticos voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Dorisol Pousada Dos Vinhaticos in het Nederlands

geweldig gelegen hotel

Conny
4-4-2012

Het hotel is prachtig gelegen en vanuit onze kamer in het nieuwe gedeelte hadden we een mooi uitzicht. De kamer en badkamer waren ruim en bij onze aankomst brandt de verwarming al op de kamer en staan er een fruitschaal en flesjes water voor ons klaar. Het onbijt was lekker met oa broodjes, sapjes, fruit en ei.

Gereisd Met partner in mei 2001

mooi omgeving

yesse Pleysier
7-12-2009

ligt heel mooi omgeven door bergen,rust en kalmte,kamer zijn aan restauratie toe

Gereisd Met vrienden in december 2009

gemoedelijk hotel

J.M. Hennekam
25-7-2009

Het gaat er allemaal heel rustig aan toe. Vooral een verademing als je uit Funchal komt. Het is een prachtige omgeving alleen er is niets te beleven (als je dat al zoekt). Het was jammer dat de kamer geen balkon had.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

onvergetelijk en prachtig

Ingrid
28-4-2009

Onvoorstelbaar dat er mensen zijn die zeggen dat het vreselijk is en dat het eten er slecht is. Wij hebben een compleet andere ervaring. We hebben geslapen in het bijgebouw met een werkelijk geweldig uitzicht. Kamer was van alle gemakken voorzien. Het personeel was vriendelijk en we hebben zelden zo lekker gegeten. Voor ons een plek om aan te raden en zeker terug te keren.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vraag naar de "Lower cabine" - Finse blokhut !!

Geert & Kristel
23-4-2009

Vrij basic hotel, met een goede prijs-kwaliteit verhouding, op voorwaarde dat je in de Finse blokhut logeert (kamers 13 tem 21). In de verouderde kamers in de kelderverdieping -1 hebben we kakkerlakken aangetroffen in de beschimmelde badkamer. Na ernstige reclamatie en dreiging om vervroegd uit te checken, hebben we een andere kamer in de "lower cabine" gekregen, een prachtige Finse blokhut, met zeer nette badkamer en prachtig uitzicht. Ter compensatie voor het geleden ongemak mochten we à la carte eten ipv het half-pension menuutje. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, op één ober na, die nogal nors was, en de maaltijden waren zeer lekker. Tip: eet à la carte, de gerechten zijn niet duur en zeer verzorgd terwijl de half-pension menu eerder gewoontjes is (pasta of kip). Het ontbijtbuffet is goed, en de chef bereidt jouw vers eitje helemaal naar je eigen wensen. Dit hotel is een aanrader, ook al ligt het hotel Residencial Encumeada iets dichter bij de start vd wandelingen.

Gereisd Met partner in april 2009
2008

Prachtige ligging!

Marion Sessink-Bogaers
21-9-2008

We hadden dit hotel slechts één nacht dus heel veel kunnen we er niet van zeggen. Het lag in ieder geval prachtig en het ontbijt en diner waren prima!

Gereisd Met partner in september 2008

Vraag naar kamer in de cabana (het bijgebouw) deze zijn cm

M. van Veen
29-3-2008

Vraag naar kamer in de cabana (het bijgebouw) deze zijn veel beter ingericht. in hotel zelf stinkende badkamer met schimmel, een 140 cm breed 2 pers bed!! Het eten was goed en het restaurant gezellig.

Gereisd Met partner in maart 2008

We hebben erg genoten, de locatie is prima als basis om te

M. Driessen
18-1-2008

We hebben erg genoten, de locatie is prima als basis om het hele eiland te bezoeken. Het is een plek voor wandelaars en natuurgenieters. De mensen zijn heel vriendelijk en professioneel. De kamers en sanitair zijn niet modern, maar alles werkt prima.

Gereisd Met partner in januari 2008
2007

Twee nachten doorgebracht in dit hotel

Marjan Huizinga
14-10-2007

Twee nachten doorgebracht in dit hotel. Personeel zeer vriendelijk en eten uitstekend. Kamer eenvoudig maar voldoende. Ligging fantastisch voor wandelaars.

Gereisd Met partner in Sun Oct 14 2007 20:14:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijk hotel, een verademing op Funchal

Jeanne Derks
5-9-2007

Een heerlijk hotel, een verademing op Funchal. Eeen aanrader. Klein en gezellig, met een prachtig uitzicht op de bergen

Gereisd Met partner in september 2007

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dorisol Pousada Dos Vinhaticos in Ribeira Brava, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dorisol Pousada Dos Vinhaticos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.