Aparthotel Jardim Atlantico

Aparthotel Jardim Atlantico
8,7

6 tips over Aparthotel Jardim Atlantico

Anneke, 21-6-2015
Wij hebben savonds gedineerd in het hotel voor 15 euro pp. Extra. Echt heerlijk; buffetvorm. Op de kamer kun je theezetten in het koffiezetapparaat. Ook is er een koelkastje ed. In Prazeres is bij de kerk (Igreja) een mooie theetuin en een mini-zoo voor 1 euro. Bij late thuiskomst moet je parkeren op 3 minuten loopafstand.
Hester Nobbenhuis, 1-5-2015
Alle hotelkamers hebben zeezicht. Toch zijn de appartementen vooraan in het complex mooier en hebben het beste uitzicht.
hetty en hans bakker, 4-10-2014
Tip: Als je voor dit hotel kiest, denk dan goed na of je voor een kamer in het hotel kies of voor het Apart-hotel. Beiden zijn prima, maar waar gaat je voorkeur naar uit?

We hebben een aantal aanbieders voor Jardim Atlantico voor je op een rij gezet:

Willem , 5-5-2014
Voor rust en prachtige natuur een aanrader.
rikkie, 11-10-2013
Huurauto en het beneden gelegen dorp Jardim do mar. (is gezellig gebouwd)
E.J. Alblas, 3-12-2012
Een auto is beslist nodig om de omgeving te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Jardim Atlantico voor je op een rij gezet: