Aparthotel Jardim Atlantico ****

8,6

55 reviews over Aparthotel Jardim Atlantico in het Nederlands

We willen weer terug

Ronald, 6-1-2018

Mooie kamers, heerlijk eten (wij hadden half pension geboekt). Auto erbij huren is wel

Aan te bevelen. Het appartement hotel ligt schitterend op er heuvel met uitzicht of de oceaan, maar is te ver afgelegen als je alles wil lopen. Fietsen op Madeira is een uitdaging (zeer stijle straten over het hele eiland).

Personeel is erg vriendelijk. Als je een poging doet om wat Portugese woorden te leren, dan wordt dat zeer op prijs gesteld. Verder spreekt het personeel Engels en Duits.

Madeira zelf is absoluut de moeite waard. We zijn er twee keer geweest. Twee keer ook dit hotel Jardim Atlantico.

Vakantie in een villa ipv twee studio's

Kitty, 21-10-2017

Aangekomen kregen wij ipv twee studio's (voor vier personen totaal) Casa C tot onze beschikking, een prachtvilla met rondom uitzicht op de zee. Alle hotelfaciliteiten werden daar ook gedaan, zoals schoonmaak etc. Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in de bediening. Bij touroperator geboekt, ook deze deden prima aan de verwachting, zelfs één dag in een luxe taxi met zijn tweeën rondgereden, wij waren de enige Engels sprekenden. Verschillende nationaliteiten worden gecombineerd normaliter. Wij gaan zeker nog een keer in het voorjaar terug.

Geweldig, gastvrij en sfeervol hotel op top locat

Hans & Ria Nieuwenhuis, 5-8-2017

Ruime appartementen, schoon, aardig en attent personeel. Prachtige ligging, geweldig uitzicht! Lekker, gevarieerd eten, mooi terras, fijn zwembad (geen run op ligbedjes!). Misschien handig om de beschikking over een auto te hebben, niet beslist noodzakelijk er zijn ook hotel shuffles).

Geweldig

Gert en Marianne, 29-7-2017

Madeira is schitterend met een perfect klimaat en een prachtige vegetatie. Wandelaars en natuurliefhebbers komen zeker aan hun trekken. Wij hebben geen auto gehuurd, maar een wandel- en excursiepakket geboekt. Dit was uitstekend verzorgd. Je komt op een eenvoudige manier op de mooiste plaatsen. Het hotel is prachtig gelegen met goede wandelmogelijkheden in de omgeving. Het eten (HP) is uitstekend, goede kamers met prima bedden. Personeel is buitengewoon attent en meedenkend. We mochten ivm excursies en transfer eerder ontbijten dan de openingstijden van het restaurant. Zeer geslaagde vakantie gehad.

Geweldig!!!

E. Mensink, 29-7-2017

Het personeel was zeer behulpzaam. Zij spreken diverse talen. Waren zeer vriendelijk. het hotel ligt prachtig op een klif, 600 meter boven de zee. Een auto is aan te raden, want het hotel ligt niet dicht bij een stadje, waar leuke dingen te doen zijn. Er worden regelmatig excursies georganiseerd. het hotel heeft 2 zwembaden. 1 binnenbad en 1 buitenbad. Om te wandelen heb je wel enige conditie nodig, als je tenminste het binnenland ingaat.

Geweldig!

Linda van Lingen, 21-6-2017

Prima hotel met ruime en schone kamers, ligging is prachtig, uitzicht op de oceaan. Ontbijt en diner prima, zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Madeira is een schitterend eiland, huurauto is aan te bevelen om het eiland te verkennen. Vanuit Funchal boottocht gemaakt om dolfijnen en walvissen te spotten, we hebben ze allebei gezien. Boven in de bergen is het sprookjesachtig mooi.

prima vakantie

jeanette, 16-6-2017

uitstekend hotel, goede kamers, ontbijt en diner erg goed. enig nadeel is dat het hotel gebouwd is tegen een cliff. mensen die slecht ter been zijn kunnen dit hotel beter mijden. vanaf de kamers onder aan de cliff tot aan het hotel gedeelte zijn het precies 97 traptreden omhoog/omlaag of tegen een steile weg omhoog. daarnaast heb je een auto nodig. In de avond is er weinig vertier, afleiding dmv muziekkanten die fluit, viool of pianomuziek maken. ze proberen het best wel maar het is ouwe jongens krentenbrood. Als je daar doorheen kunt kijken is het een uitstekende locatie voor bergwandelingen.

Genieten met een hoofdletter.

Joop en Ria Snellen., 12-6-2017

Prachtige vakantie op unieke locatie.

Mooi ruim en schoon hotel met uitstekende bediening.

Genoten van de prachtige bloemen op het mooie eiland.

Aanrader voor natuurliefhebbers.

Minpuntje is de wifi ( alleen in het restaurant en de lobby)

Fantastisch goed hotel op een mooi Madeira

Els, 28-9-2016

Genoten van alles wat Madeira te bieden heeft, Hotel erg goed, vriendelijke bediening zowel bij receptie en bediening, ze denken met je mee. Entertainment is zwak, waardoor weinig mensen op terras blijven sávonds. Eten is goed verzorgd, voor ieder wat wils en lands eer lands gewoonte.

Kamers heel ruim en keurig onderhouden, zwembad en tennisbaan bij Hotel. Let op als je auto huurt bij fly drive krijg je kleine auto met weinig pk/s is vaak lastig tegen de bergen op te komen, kan beter een klasse duurder ter plaatsen nemen.

Ben je slecht ter been of hou je niet van lopen dan is Madeira niet aan te raden. De markt in Prazeres is een klein groente en fruit marktje wat niets voor stelt.

Niet in staat om zoveel gasten te bedienen

Bert Gilbert, 25-9-2016

Het hotel ligt prachtig, ook als uitvalsbasis voor wandelingen en trips, het uitzicht is geweldig. Maar het personeel is niet in staat om zoveel gasten tijdens het diner te verzorgen. Ze raken volledig in de stress, bezorgen verkeerde drankjes, ruimen niet op tijd af en lopen soms als een kip zonder kop rond. Bij het buffet wordt bij de salades niet aangegeven wat erin zit. Zo weet je dus niet of je vlees of vis eet of vegetarisch en de obers weten het niet als je het vraagt. Het overige eten is redelijk, maar al het vlees en de vis ligt in een saus of prutje. Dat vonden wij niet altijd lekker.

De kamer was erg ruim, maar er is geen airco. Misschien niet nodig maar toen wij er waren was het ver boven de 30 graden, zelfs tegen de 40 en dan is het dus 's nachts niet uit te houden. Deuren open is geen optie vanwege de muggen.

Tijdens de bosbranden hadden we graag meer informatie gehad over de situatie. We moesten er nu naar vragen en de eigenaar/baas spreekt nauwelijks over de grens.

We hebben een aantal aanbieders voor Jardim Atlantico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Jardim Atlantico in Prazeres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Jardim Atlantico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Jardim Atlantico scoort een 8.64 uit 10 op basis van 60 reviews.