Appartement Casa da Capelinha

Appartement Casa da Capelinha
8,9

2 tips over Appartement Casa da Capelinha

kbraat, 31-7-2013

Wie eens wat anders wil proberen dan het restaurant aan het complex kan de kleine boulevard bij S.Vicente eens proberen, vlak bij de blauwe brug. Zie ook de afbeelding.

LET OP: ook bij bewolking is de zon sterk, dit mer je pas de andere dag. parasol of smeren dus...

k+I, 30-7-2013

Als je eens een ander restaurant wil proberen is het wel eens even zoeken, maar in S.Vicente is een leuke boulevard met wat restaurantjes, vlakbij de blauwe brug (zie ook plaatje)

LET OP: ook bij bewolkt weer is de zon sterk, dit merk je echter pas avonds/de volgende ochtend. Parasol of smeren dus.