Appartement Casa da Capelinha

Appartement
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°14°
Appartement Casa da Capelinha
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Casa da Capelinha voor je op een rij gezet:

34 reviews over Appartement Casa da Capelinha in het Nederlands

Dit heeft alles

Henk & Marja
13-4-2015

Een prachtige plek, een mooi dorp, lekker eten in het hotel, heel klant vriendelijk, rust, zwembad, mooie wandelingen en alles dichtbij, top.

Gereisd met partner in april 2015

Mooie vakantie gehad

k+I
30-7-2013

1e week van juli hier met vakantie geweest. Zeer mooi appartement. De meeste kamers hebben zeezicht. Er zijn 2 delen, een nieuw deel en een wat ouder deel. Wij zaten in het nieuwe deel. Appartement bestaat uit keuken/woonkamer slaapkamer en badkamer. Voorzien van 2 airco's 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer. Het complex bevat naast de appartement gebouwen nog een gebouw met receptie/restaurant, een zwembad en een parkeerplaats. Op de parkeerplaats is vaak wel plaats, indien er geen plaats is kun je parkeren in de straat om de hoek (50m) In het restaurant is er goed te eten. Wel is een auto aan te raden als je wat meer van het eiland wil zien. Het eiland is echt schitterend. Wel het je niet de garantie op elke dag zonnig weer. Wij zelf hadden gedurende een week een 3-tal dagen wat bewolkt weer. Maar na een ritje de bergen in zit je boven de wolken, en is het weer zonnig.

Gereisd met partner in juli 2013

Topappartement in het noorden

eliane
30-4-2012

Een kleinschalig appartementencomplex met zwembad in een klein dorpje in het noorden van Madeira. Uurtje rijden vanaf de luchthaven via de \snelweg' (80, maar goede wegen en verlicht) en je zit op een rustige uitvalsbasis. Enerzijds de bergen en kleine dorpen vanwaar je uit kunt hiken, richting het zuiden de steden. Een fijne crew helpt je met een glimlach en kookt met liefde lekkere dingen in het mini-restaurant.

De kamers zijn schoon (en worden ook dagelijks schoongemaakt) en zijn voorzien van nette keukenapparatuur en kook- en eetgerei.

Gereisd met vrienden in april 2012

ideaal voor twee personen

peter en ilonka
9-9-2011

De eigenaren zijn vriendelijk de bediening en het eten zijn zeer de moeite waard.

De ligging was fantastisch we hadden de beste kamer met uitzicht op zee.

Je hebt absoluut een auto nodig want anders kom je nergens.

We zaten midden in het jaarlijks feest in Ponta Delgada het was zeer gezellig.

Het is zeker de moeite waard om er heen te gaan als je voor de rust gaat want rustig kan het er zijn.

De wandelingen zijn niet in de buurt je moet er wel een eindje voor rijden.

Gereisd met partner in augustus 2011

we hebben 12 dagen gebruik gemaakt van appartementen van casa da capalinha .

Het is iets koeler en bewolkter dan de zuidzijde van Madeira ,maar dat heeft ook zn voordelen als je terug komt van een dagtripje, ävonds kon je nog leuk een visje vangen vanaf de pier . We hadden aan 12 dagen nog niet genoeg om al het mooie van Madeira te beleven. een fantastisch mooi eiland, met een heerlijk klimaat

Gereisd met vrienden in juni 2011

staat of valt met het weer

lies
20-5-2011

als het weer had meegewerkt hadden we erg genoten. Maar het was zo vochtig, dat het bed klam aanvoelde en de (keuken)kasten zeer muf roken. We hebben alle dagen de verwarming aangehad. Om de zon te zien moesten we heel ver met de auto en daar heb je niet altijd zin in. De natuur is prachtig maar met de huidige klimaatverandering kunnen we de noordkust niet als verblijfplaats aanbevelen. We zijn drie keer eerder op Madeira geweest, maar toen aan de zuidkust en daar hebben we heel goede herinneringen aan. Jammer, maar het lag niet aan het appartement of de verzorging. Lies

Gereisd met partner in mei 2011

Geweldige service

Ad en Jolanda
25-3-2011

Mooi appartement, keurig onderhouden. Iedere dag kleine schoonmaak. Iedere dag schone handdoeken. 2 keer per week schone lakens. Restaurant heeft prima kokin en uitstekende bediening. Wij hebben er een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in maart 2011

Mooi en rustig appartementencomplex

nielshartgers
1-12-2010

We waren hier in het laagseizoen de enige gasten. LIGGING: in Ponta Delgada, een heel rustig dorp met weinig toeristische voorzieningen.

KAMERS: ruim, groot en fraai ingericht, uitzicht op zee.

PERSONEEL: vriendelijk en behulpzaam

Het hotel heeft een zwembad en een klein restaurant (dat gesloten was). Zelfs een klein kapelletje maakt deel uit van het complex.

Een auto is wel een must.

Wanneer je van rust en een mooie, oorpronkelijke omgeving houdt is dit een goede plek. Wil je animatie dan moet je ergens anders naartoe.

Gereisd met partner in november 2010

het uitzicht is eindeloos.

B.
8-8-2010

Complex met 12 ruime apartementen. Wij verbleven in het nieuwe gedeelte van 8 apartementen, deze waren verzorgd ingericht en hadden een prima bed en badkamer. De airco op de slaapkamer werkte prima, die in de woonkamer trok het niet helemaal. Het keukengerei was wat karig..maar wie gaat er nu koken op vakantie! Er is een klein restaurant, maar wij zijn meestal naar Sao Vicente (7km) gereden om te eten (in Ponta Delgada zijn verder geen restaurants). We hebben een zeer kleine supermarkt gevonden in het dorp met een beperkte voorraad.

Het zwembad is heerlijk.

Er kleeft voor ons alleen een heel groot nadaal aan het verblijf in Casa Capalinha: Er zaten vrijwel alléén maar Nederlanders, daar moet je van houden tijdens je vakantie! (wij niet dus)

Gereisd met partner in juli 2010

Prima vakantie plek als je rust zoekt.

J.W. van Zijl
25-7-2009

Mooi kleinschalig appartementen complex, altijd netjes schoongemaakt. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

Lekker eten voor een goede prijs, restaurant/bar gaat open om 4 uur. Auto noodzakelijk, alles is te bereiden vanuit dit complex. Lekker zwembad, soms voor je alleen. Mooi uitzicht, je hoort s'nachts alleen de zee. Voor kinderen weinig te doen.

Gereisd met partner in juni 2009

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa da Capelinha in Ponta Delgada (Madeira), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa da Capelinha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.