Géén boekingskosten

PortugalMadeiraPonta Delgada (Madeira)

8.9FantastischScore uit 36 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

36 Reviews over Casa da Capelinha

• 10Henk Zwagerman25-10-2019

Mooie locatie op een prachtig eiland

Fijn appartement met een fantastisch uitzicht. Prima kamer, keuken en slaapkamer van alle gemakken voorzien. Rustig plekje van waaruit je op verkenningstocht kan over dit prachtige eiland. Een huur auto is wel nodig. Eenmaal terug kun je heerlijk uit eten in het restaurant van het appartementencomplex of zelf iets maken. Lekker uitrusten op je terras met uitzicht of bij het zwembad kan ook. Heel vriendelijk en hartelijk personeel!

• 9Xander en Miranda10-08-2019

Fantastisch!

Wij hebben een heerlijke complete vakantie gehad in Casa de Capelinha. De eigenaren Maria en Carlos zijn erg hartelijk en doen hun uiterste best om het je erg naar je zin te hebben. Het is een kleinschalig appartementencomplex met ruime en schone appartementen met fantastisch uitzicht! Vanuit hier kun je makkelijke het hele eiland verkennen met een auto en terugkomen in een rustige omgeving. Wij vinden dit een dikke aanrader!

• 9Henk & Marja13-04-2015

Dit heeft alles

Een prachtige plek, een mooi dorp, lekker eten in het hotel, heel klant vriendelijk, rust, zwembad, mooie wandelingen en alles dichtbij, top.

• 9k+I30-07-2013

Mooie vakantie gehad

1e week van juli hier met vakantie geweest. Zeer mooi appartement. De meeste kamers hebben zeezicht. Er zijn 2 delen, een nieuw deel en een wat ouder deel. Wij zaten in het nieuwe deel. Appartement bestaat uit keuken/woonkamer slaapkamer en badkamer. Voorzien van 2 airco's 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer. Het complex bevat naast de appartement gebouwen nog een gebouw met receptie/restaurant, een zwembad en een parkeerplaats. Op de parkeerplaats is vaak wel plaats, indien er geen plaats is kun je parkeren in de straat om de hoek (50m) In het restaurant is er goed te eten. Wel is een auto aan te raden als je wat meer van het eiland wil zien. Het eiland is echt schitterend. Wel het je niet de garantie op elke dag zonnig weer. Wij zelf hadden gedurende een week een 3-tal dagen wat bewolkt weer. Maar na een ritje de bergen in zit je boven de wolken, en is het weer zonnig.

• 9eliane30-04-2012

Topappartement in het noorden

Een kleinschalig appartementencomplex met zwembad in een klein dorpje in het noorden van Madeira. Uurtje rijden vanaf de luchthaven via de \snelweg' (80, maar goede wegen en verlicht) en je zit op een rustige uitvalsbasis. Enerzijds de bergen en kleine dorpen vanwaar je uit kunt hiken, richting het zuiden de steden. Een fijne crew helpt je met een glimlach en kookt met liefde lekkere dingen in het mini-restaurant.

De kamers zijn schoon (en worden ook dagelijks schoongemaakt) en zijn voorzien van nette keukenapparatuur en kook- en eetgerei.

• 9peter en ilonka09-09-2011

ideaal voor twee personen

De eigenaren zijn vriendelijk de bediening en het eten zijn zeer de moeite waard. De ligging was fantastisch we hadden de beste kamer met uitzicht op zee. Je hebt absoluut een auto nodig want anders kom je nergens. We zaten midden in het jaarlijks feest in Ponta Delgada het was zeer gezellig. Het is zeker de moeite waard om er heen te gaan als je voor de rust gaat want rustig kan het er zijn. De wandelingen zijn niet in de buurt je moet er wel een eindje voor rijden.

• 9henkstapert06-07-2011

heerlijk rustige plek , met vriendelijke mensen

we hebben 12 dagen gebruik gemaakt van appartementen van casa da capalinha . Het is iets koeler en bewolkter dan de zuidzijde van Madeira ,maar dat heeft ook zn voordelen als je terug komt van een dagtripje, ävonds kon je nog leuk een visje vangen vanaf de pier . We hadden aan 12 dagen nog niet genoeg om al het mooie van Madeira te beleven. een fantastisch mooi eiland, met een heerlijk klimaat

• 7lies20-05-2011

staat of valt met het weer

als het weer had meegewerkt hadden we erg genoten. Maar het was zo vochtig, dat het bed klam aanvoelde en de (keuken)kasten zeer muf roken. We hebben alle dagen de verwarming aangehad. Om de zon te zien moesten we heel ver met de auto en daar heb je niet altijd zin in. De natuur is prachtig maar met de huidige klimaatverandering kunnen we de noordkust niet als verblijfplaats aanbevelen. We zijn drie keer eerder op Madeira geweest, maar toen aan de zuidkust en daar hebben we heel goede herinneringen aan. Jammer, maar het lag niet aan het appartement of de verzorging. Lies

• 8Ad en Jolanda25-03-2011

Geweldige service

Mooi appartement, keurig onderhouden. Iedere dag kleine schoonmaak. Iedere dag schone handdoeken. 2 keer per week schone lakens. Restaurant heeft prima kokin en uitstekende bediening. Wij hebben er een heerlijke week gehad.

• 9nielshartgers01-12-2010

Mooi en rustig appartementencomplex

We waren hier in het laagseizoen de enige gasten. LIGGING: in Ponta Delgada, een heel rustig dorp met weinig toeristische voorzieningen. KAMERS: ruim, groot en fraai ingericht, uitzicht op zee. PERSONEEL: vriendelijk en behulpzaam Het hotel heeft een zwembad en een klein restaurant (dat gesloten was). Zelfs een klein kapelletje maakt deel uit van het complex. Een auto is wel een must. Wanneer je van rust en een mooie, oorpronkelijke omgeving houdt is dit een goede plek. Wil je animatie dan moet je ergens anders naartoe.

Appartement Casa da Capelinha info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)