Hotel Pico Da Urze

2 reviews over Hotel Pico Da Urze in het Nederlands

Bijzondere verblijfplaats

Rinus
1-10-2011

Het hotel is eenzaam gelegen op de hoogvlakte van Paul da Serra (1400 mtr.) het is gewoon een uitstekende verblijfplaats die vooral bij natuurminaars en rustzoekers in de smaak zal vallen, het is een uitstekende uitvalsbasis om het oostelijk deel van het eiland te verkennen, in omgeving liggen veel gemarkeerde wandelwegen langs de levada's, Rabaçal ligt slechts op 500 mtr. afstand met de beroemde levadawandeling naar de Riscowaterval. De service is meer dan uitstekend en ook de maaltijden zijn prima, het is gewoon een belevenis om te dineren in het "rainforest' restaurant, waar levensgrote (namaak)dieren een show opvoeren, men waant zich hier tijdens het diner echt in de jungle, erg leuk bedacht. De kamer was schoon en er is ruim voldoende gratis parkeergelegenheid voorhanden. Op het terrein van het hotel bevind zich een kleine kapel, de Capela da Urze.

Gereisd Met partner in september 2011

Prachtige omgeving, kwaliteit hotel minder

Vincent van Gogh
12-1-2010

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, midden in de mooie natuur, dichtbij veel mooie wandelingen. De vriendelijkheid van het personeel maakt veel goed maar de kwaliteit van het hotel laat zeker te wensen over. Het ontbijt is vrij slecht en er zit geen variatie in, het avondeten is ook niet super. De receptiemedewerkers zijn wel behulpzaam, dit compenseert een beetje voor de slechte kwaliteit van de kamers. Als je rust zoekt is dit hotel een goede optie, verwacht dan geen luxe.

Gereisd Met partner in december 2009

• Op het terreinDisco
  • Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pico Da Urze in Paul da Serra (Calheta), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pico Da Urze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.